[Projecte] Envasat al 8

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Us agradaria que penjessim Envasat al 8?

Si
3
50%
No
3
50%
 
Vots totals: 6

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Envasat al 8

#1

Entrada Autor: xordi » dl. maig 21, 2007 12:42

ImatgeImatge
Doncs us deixo l'enquesta per si us interessa aquest late-night, que fan a la nit per 8tv (ex-citytv i ex-td8), i parlen de les notícies del dia on hi ha Carolina Ferre, Sergi Mas, Natza Ferrer,...

El ripeig seria TVrip, ja que no rebo 8tv via TDT.

Fitxa:
Duració: 50 mins.
Pes en mb: 250-300 mb per capítol.
Font: TV.


Sinopsi:
Una ullada diària, directa i incisiva, al millor dels mitjans de comunicació

La multiplicació de l'oferta en ràdio i televisió, i l'explosió d’Internet com a mitjà de transmissió massiva i immediata de continguts, fa que l'espectador es trobi amb un excés d'oferta. L'espectador a qui agrada estar informat i consumir els media necessita que li serveixin de forma directa, incisiva, i amb un punt de sarcasme, el bo i millor que ha ofert la jornada als diaris, els mitjans audiovisuals i la xarxa. Aquest és l'objectiu d’Envasat al 8.

Conduit per Carolina Ferre, el programa es dirigeix a un públic consumidor dels mitjans de comunicació que, al final del dia, vol tenir un resum del més interessant que han produït aquests mitjans.



Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Ayu » dl. maig 21, 2007 12:59

A mi no m'interessa, però si es vol fer, poso la meva capturadora a la teva disposció : P
Imatge

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: huGas.cat » dl. maig 21, 2007 13:39

La veritat és que és un gran programa i que no em perdo cap dia, però al ser diari, un pèl pesat haver-lo de penjar cada dia...
Jo si que rebo 8tv en TDT, però la senyal és bastant dolenta.

De totes maneres, si voleu penjar-lo, també compteu amb mi! :wink:

Salut!
Gerard
Imatge


Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Monstrumo » dl. maig 21, 2007 19:38

Doncs el contingut no se si esta be, pero ho haure vist unes 3 vegades el programa i no m'ha aportat res, res de res. A mes, a mi se fa un infern, quan es posen a riure per doquier i per qualsevol cosa (la majoria bromes que es fan entre ells i que l'espectador a vegades es perd per no entendre-ho) i en cada minut que pasa! Sobretot la Carolina, que te com a mitjana una rialla cada mig minut, i que ho utilitza sovint com a arma o estrategia!!
No m'agraden els integrants per com ho porten i n'hi ha massa tensió entre ells.
Pero bueno aquest es el punt de vista negatiu.
Si analitzem el positiu, a mi m'ha entretingut alguna vegada pero res del altra mon, llavors mes val la pena entretenirse amb altres programes ripejades que jo em baixo d'aqui com faig jo.
Bueno, nomes es la meva opinio. Ripejat de Envasat al 8 NO. Preferiria que no desperdicieu l'esforç i el temps en aquest projecte i os concentreciu en els que ja estan en continuacio, que la majoria son Chapó! Pero aixo? Aixo no val res i per ripejar-lo encara es pitjor, no val la pena.

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: huGas.cat » dj. maig 24, 2007 11:26

Bé, no sé si s'acabarà penjant o no, però de moment us deixo un trosset que van emetre ahir al vespre a l'"Envasat al 8".

Envasat al 8 - 8tv -Les fantasies ocultes de Carolina Ferre- TDTRip per huGas -TotsRucs.cat-

I vídeo és aquest:


Salut!
Imatge


Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Monstrumo » ds. juny 02, 2007 15:57

Ultimament l'he estat veient. Res, nomes vull rectificar lleugerament la meva darrera opinio. El programa en si esta be, i vaig ser molt dur... No estic demanant res, nomes rectificarme. Ok.

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: huGas.cat » dj. juny 21, 2007 14:57

Monstrumo ha escrit:Ultimament l'he estat veient. Res, nomes vull rectificar lleugerament la meva darrera opinio. El programa en si esta be, i vaig ser molt dur... No estic demanant res, nomes rectificarme. Ok.
:wink: Al final si us sembla bé acabaré penjant el resum setmanal que faran a partir d'ara els diumenges. Aquí hi ha el post.

Salut!
Gerard
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: xordi » dj. juny 21, 2007 15:44

Perfecte Hugas! Jo t'intentaré fer de suplent!

Respon