Dr Slump: DVDrip vs TDTrip

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Que preferiu?

TDTrip
4
40%
DVDrip
6
60%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Dr Slump: DVDrip vs TDTrip

#1

Entrada Autor: Petiso » dg. juny 03, 2007 19:39

Hola !

Vist la "polèmica" fem enquesta per veure que vol la gent. Que preferiu:
- TDTrips: un capítol diari, fins completar al serie. La serie serà dual català/japonès o català sol (per decidir). Qualitat de vídeo mes que acceptable, però amb logo rosa :-p

- DVDrip + TDT: capítols quan tinguem temps (un a la setmana? cada dos setmanes?). El vídeo seria el DVDBOX japonès, i seria dual català/japonès.

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Sedmikrasky » dg. juny 03, 2007 20:24

Bufff... Gran dilema... i l'opció "en blanc" o similars? :P

Jo de moment em decantaria per l'opció TDT, i si més endavant el pressupost permet fer la compra del DVDBOX o aconseguir-los ;) , sempre es podrien re-aprofitar els àudios, no?
Sedmikrasky l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2007 21:00, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: mario1911 » dg. juny 03, 2007 20:42

L'opció de TDTrip és bona, seria la més ràpida i que portaria menys feina , el problema és el logo.. els dvdrip amb tants capítols portarien una feinada increïble.. jo deixaria la desició per qui assumís el repte de ripejar o muntar tota la sèrie.... a veure .. agraïts ho estarem tant si es fa d'una manera com d'unaltre.... :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Ayu » dg. juny 03, 2007 20:47

Jo si es poden aconseguir tots els DVDs, opto per la versió DVD-Rip.
Imatge


Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dg. juny 03, 2007 21:06

Al ser una sèrie tan llarga y que no hi ha cap TDTrip en català complet :cry: , jo hem decanto per TDTrip :!: i com a dit en Petiso "un capítol diari, fins completar la sèrie" :P :D

Encara que tingui logo rosa i publicitat enorme :cry: , al estar completa pot fer despertar a molta gent que vulgui fer la versió de qualitat DVDBOX en dual CAT-JAP, i ja se sap, com més gent estigui treballant en el projecte de DVDrip de la BOX més ràpid es podrà fer i acabar. Crec que es convenint fer-ho així en "dos fases" :wink: .


Adéu.

P.D.:
Ayu ha escrit:Jo si es poden aconseguir tots els DVDs, opto per la versió DVD-Rip.
De moment com a molt només es podrà aconseguir la meitat de la sèrie, perquè només han tret la BOX1 :wink: .

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Txus » dg. juny 03, 2007 21:33

Jordi_TotsRucs.cat ha escrit:P.D.:
Ayu ha escrit:Jo si es poden aconseguir tots els DVDs, opto per la versió DVD-Rip.
De moment com a molt només es podrà aconseguir la meitat de la sèrie, perquè només han tret la BOX1 :wink: .
Però són molts capítols, i suposo que d'aquí a què s'acabi de ripejar, muntar i distribuir la BOX1 haurem donat temps de sobres als japonesos per treure al mercat la BOX2 :)

Així que si fos per mi, triaria la DVDRip, sense logo rosa (o verd, o blau, que ara va canviant de color) i màxima qualitat.
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Ayu » dg. juny 03, 2007 23:07

Tal com diu el Txus, entre que s'aconsegueixen, es munta i demés, ja haurà sortit la BOX2, que a més, surt al setembre, tampoc no queda tant : P
Imatge


Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dt. juny 05, 2007 13:54

Ayu ha escrit:Tal com diu el Txus, entre que s'aconsegueixen, es munta i demés, ja haurà sortit la BOX2, que a més, surt al setembre, tampoc no queda tant : P
Ja ho se, jo només deia que m'estimava més el TDTrip per velocitat de distribució :P , però... crec que ja no hi ha discussió :cry: (han fet el New Dr. Slump).

Endavant amb la DVD-BOX :D .


Adéu.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: Petiso » dt. juny 05, 2007 13:59

Doncs si ... tindrem que fer el plan B :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Respon