[Projecte] Caçadors de Bolets T5

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Caçadors de Bolets T5

Entrada Autor: xordi » dt. set. 16, 2008 19:58

Imatge
Dijous 25 de setembre, TV3 estrena la 5a. temporada de la docusèrie boletaire per excelència. S'emetrà just abans del Polònia.

Just quan torna la febre boletaire a Catalunya, torna a TV3 “Caçadors de bolets”. Cinquena temporada d’una sèrie documental i divulgativa sobre la passió micològica que ha estat un èxit d’audiència en totes les edicions. La Maria, el Casimiro i el Valentí, els tres avis boletaires del Montseny, es tornaran a mirar la vida i el programa amb ironia, des del seu banc de Viladrau. Però, a més de recuperar aquests personatges tan entranyables, la sèrie estrena una secció molt agosarada, “Temps de bolets”, la previsió micològica de TV3. Enric Gràcia s’atrevirà a dir a quin lloc de Catalunya es poden trobar ceps, llenegues, rovellons, fredolics... També s’inclouran uns espais divulgatius on es donaran consells, es mostraran trucs i experiments relacionats amb els bolets. I l’últim capítol serà especial: un concurs de boletaires.
Una altra novetat és la pàgina web: http://www.tv3.cat/bolets amb els capítols de totes les temporades, les receptes de cuina, una guia micològica il·lustrada, jocs i consultori.

Capturadors: Messi20
Suplents: Xordi.

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34

Re: [Projecte] Caçadors de Bolets T5

Entrada Autor: Messi20 » dt. set. 16, 2008 20:12

Va, m'animo i m'apunto de Capturador! Gràcies per avisa!

a10!
Imatge

Picarona
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 27, 2008 16:53

Entrada Autor: Picarona » ds. set. 27, 2008 16:56

Hola!

Estic pendent de si algú ha pogut capturar el primer programa de la nova temporada. Quan vaig anar a gravar-lo, no tenia connectat el cable i no vaig poder enregistrar-lo :evil: :evil: :evil:

Moltes gràcies si algú ho ha pogut fer!

Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dg. set. 28, 2008 13:05

Imatge

Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dj. oct. 02, 2008 21:11

Xordi, el capítol de avuir l'estic grabant, però no tindré temps a ripejar-lo, si vols ripejar-lo tu :wink:

a10!
Imatge

Respon