[Projecte] El món perdut

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
mgomezal
Entrades: 105
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 13:54
Status: Desconnectat

[Projecte] El món perdut

Entrada Autor: mgomezal » dv. març 02, 2007 12:09

Hola a tots,

Dimarts 13 de Març comença la tercera temporada del Mon perdut al K3 en lloc de terra de gegants, miraré de ripejar-la per mi i, si hi ha gent interesada, la penjaria amb molt de gust.

A veure si n'hi ha sort i quan acabi tornan a fer els contes del mico d'or, je, je.

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dv. març 02, 2007 13:53

Mogut a projectes :wink:
Imatge

Multivac
Entrades: 87
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)

Entrada Autor: Multivac » dv. març 02, 2007 14:11

Bones!!!
El món perdut ja s'ha capturat gairabé al complert a Mecanoscrit em sembla que falten alguns audios però ara que la reemeten ja els capturaràn. També crec que no tardaràn massa a començar a publicar algun capítol :P :wink:
Imatge

Blaugrana3
Entrades: 6
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 1:07

Entrada Autor: Blaugrana3 » dc. març 07, 2007 0:22

Hola. Jo t'agrairia que la posessis, ja que mai se sap si a l'altra web la penjaran, tan de bo que així sigui, però mai es pot saber del cert. Per cert, com ho feu per ripejar les sèries? Ho he probat amb super dvd ripper però la qualitat no surt gaire bé. No sé si fent dues passades surt millor qualitat o com va tot això... si hem poguessiu ajudar please... ja que tampoc sé del cert com fer dues passades.
OBJECTIU: LA INDEPENDÈNCIA.CAT

Multivac
Entrades: 87
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)

Entrada Autor: Multivac » dc. març 07, 2007 0:31

Bones!!!
Blaugrana3 ha escrit:t'agrairia que la posessis, ja que mai se sap si a l'altra web la penjaran
Et puc assegurar que si que la penjaràn, si hi fas una ullada veuràs que la cosa està molt a punt! :wink:
En quant a la segona qüestió que plantejes, no et puc ajudar ja que no en tinc massa idea jo tampoc... :roll:
Imatge

Respon