Hola a tots,
Dimarts 13 de Març comença la tercera temporada del Mon perdut al K3 en lloc de terra de gegants, miraré de ripejar-la per mi i, si hi ha gent interesada, la penjaria amb molt de gust.
A veure si n'hi ha sort i quan acabi tornan a fer els contes del mico d'or, je, je.
[Projecte] El món perdut
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 87
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
- Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)
Bones!!!
El món perdut ja s'ha capturat gairabé al complert a Mecanoscrit em sembla que falten alguns audios però ara que la reemeten ja els capturaràn. També crec que no tardaràn massa a començar a publicar algun capítol
El món perdut ja s'ha capturat gairabé al complert a Mecanoscrit em sembla que falten alguns audios però ara que la reemeten ja els capturaràn. També crec que no tardaràn massa a començar a publicar algun capítol
-
- Entrades: 6
- Membre des de: dt. feb. 27, 2007 1:07
Hola. Jo t'agrairia que la posessis, ja que mai se sap si a l'altra web la penjaran, tan de bo que així sigui, però mai es pot saber del cert. Per cert, com ho feu per ripejar les sèries? Ho he probat amb super dvd ripper però la qualitat no surt gaire bé. No sé si fent dues passades surt millor qualitat o com va tot això... si hem poguessiu ajudar please... ja que tampoc sé del cert com fer dues passades.
OBJECTIU: LA INDEPENDÈNCIA.CAT
-
- Entrades: 87
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
- Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)
Bones!!!
En quant a la segona qüestió que plantejes, no et puc ajudar ja que no en tinc massa idea jo tampoc...
Et puc assegurar que si que la penjaràn, si hi fas una ullada veuràs que la cosa està molt a punt!Blaugrana3 ha escrit:t'agrairia que la posessis, ja que mai se sap si a l'altra web la penjaran
En quant a la segona qüestió que plantejes, no et puc ajudar ja que no en tinc massa idea jo tampoc...