[Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors


havito
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 05, 2012 20:22
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#16

Entrada Autor: havito » dc. set. 05, 2012 20:23

Una pregunta. He buscat els elinks a la pagina principal de la Tata i no he trobat de la temporada 2 i 3 mes que uns quants... Encara que aqui veig que els impresionants ripejadors han gravat mes... on es troben?
gracies mil!



Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#17

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 05, 2012 22:29

Al meu disc dur .... quan pugi l'aniré completant :-)
Imatge Imatge


kissu
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 17, 2014 16:47
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#18

Entrada Autor: kissu » dg. maig 18, 2014 19:21

Hola, m'uneixo a la petició de si podeu penjar els capítols que no hi són a la pàgina... Aquesta sèrie em duu bons records i és una llàstima que no la tinguem en català, acabo de tornar a veure la primera temporada i ara m'he quedat a mitges...
No sé quants més teniu però si els podeu a compartir per l'emule seria la canya!


tejotaDTD
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 10, 2014 8:33
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#19

Entrada Autor: tejotaDTD » ds. jul. 12, 2014 7:49

Quatre anys despés de la creació del post dic el mateix que kissu! Aquesta sèrie em duu bons records i és una llàstima que no la tinguem en català, Petiso siusplau si els tens en el disc dur penjals que ja toca! xd


mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#20

Entrada Autor: mayka22 » dg. ago. 10, 2014 22:40

Hola,
He vist que heu tornat a reclamar La Tata. Jo ja fa temps que hi vaig anar insistint :mrgreen: , però ...
Bé, volia dir que des de que vaig començar a reclamar-la perquè es pengés he pogut aconseguir tots els audios, bé, menys dos de la 5a temporada. :cry:
També volia aprofitar per dir que he estat repassant els que tinc descarregats de la 1a i 2a temporada (sóc adicta a la sèrie i me la miro i remiro molt sovint) i només vull afegir que si serveix d'ajuda alguns (no és una crítica) tenen problemes amb el so: el 1x12 i 1x13 se sent com un cop cada certs segons, el 1x15 se sent com si estés encaixonat (i crec que el vaig passar jo aquest audio, era de VHS) i 2x01 és com si no fos prou net, no sé si m'explico.

Així que ja he dit que si per qualsevol cosa es necessita audios aquí sóc per proporcionar-los. I a veure si el Petiso s'anima :wink:

Una pregunta (i la faig perquè no sé res de com funcionen aquestes coses) hi ha cap possibilitat de poder-la baixar per utorrent?


kissu
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 17, 2014 16:47
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#21

Entrada Autor: kissu » dj. ago. 14, 2014 16:06

Collonut! Home, seria més fàcil audio+video, però menys és res! Quan arribi a casa miro quins capítols em falten i mirem com fer-ho. Que després sàpiga ajustar-ho als vídeos (que suposo que els que corren en anglès ja es dvdrip) es un altre tema. Sempre quedarà posar la tele en mute i posar l'audio des de l'ordinador a lo cutre xD
Ni idea del utorrent, suposo que s'hauria de crear un fitxer.tlrrent a una carpeta on fossin els capitols, però no sé com es fa i com es comparteix després... Però baixar una temporada amb un sol clic seria gloriós.
Jo del so dels capítols que dius no ho vaig notar, vaig mirar fa poc la primera i els primers de la segona.


mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#22

Entrada Autor: mayka22 » dc. ago. 27, 2014 14:32

Aquesta setmana he estat revisant el disc dur del reproductor del DVD i he aconseguit capturar tots els episodis de la tata que em faltaven. Me'ls he passat al disc dur extern de l'ordinador amb dvix. Si algú m'explica com es fa per penjar-la i ho aconsegueixo fer podríem tenir-la descarregada tots els que ens agrada tant la serie. Només una cosa, jo els tinc només en català ja que no els vaig gravar amb dual.

Vull fer una pregunta a qui em pugui ajudar, algú té gravats el 5x22 i 5x23? Són els únics que em falten. Els tenia tots però un dia per error els vaig eliminar del reproductor de dvd :cry:
Qui els tingui demano siusplau que els pengi.


mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#23

Entrada Autor: mayka22 » dv. ago. 29, 2014 14:18

Hola, torno a ser jo.

Resulta que m'he tornat a mirar això dels episodis de la Tata. Ara els he titulat tots i m'he donat compte que anava equivocada, els que em falten per a tenir tota la serie completa són el 6x13 i 6x14. Algú els té gravats?
Siusplau, espero que algú em digui que sí i que els pugui penjar. :mrgreen:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#24

Entrada Autor: Petiso » dv. ago. 29, 2014 14:19

Jo els tinc tots gravats, a veure si els reviso i els publico :-)
Imatge Imatge


arkaithz
Entrades: 7
Membre des de: dg. des. 02, 2012 17:52
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#25

Entrada Autor: arkaithz » dv. set. 05, 2014 15:32

Ostres, quina il·lusió veure que hi ha tant d'interès en aquesta sèrie!!! M'afegeixo a les peticions que ja s'han fet per si fos possible tenir-la sencera en català (a la pàgina només hi ha enllaços a pocs capítols en diverses temporades) i dono les gràcies a tothom que hi hagi treballat i que hi estigui treballant, perquè feu feliç a molta gent!


kissu
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 17, 2014 16:47
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#26

Entrada Autor: kissu » dl. set. 29, 2014 11:23

Hola, volia saber si ja els heu pujat i com ho busquem al emule, o si més no, caldria actualitzar la llista dels capítols?? o podeu posar aquí els enllaços e2k?
DEsprés de tants anys moro de ganes per tenir-la, mil gràcies pel resorgiment!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#27

Entrada Autor: Petiso » dl. set. 29, 2014 11:42

Estoy en ello :-)

Quan els publiqui avisaré aquí i al fil de la sèrie.
Imatge Imatge


kissu
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 17, 2014 16:47
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#28

Entrada Autor: kissu » dl. set. 29, 2014 12:22

moltes gràcies! :)


arkaithz
Entrades: 7
Membre des de: dg. des. 02, 2012 17:52
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#29

Entrada Autor: arkaithz » dt. set. 30, 2014 9:05

Petiso ha escrit:Estoy en ello :-)

Quan els publiqui avisaré aquí i al fil de la sèrie.

Quin goig de llegir això!! Sou uns cracs!


arkaithz
Entrades: 7
Membre des de: dg. des. 02, 2012 17:52
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] La Tata (The Nanny) -el retorn-

#30

Entrada Autor: arkaithz » dl. nov. 06, 2023 9:41

Bon dia i bona hora!

Ja sé que demano massa, que ho demano massa temps després i suposant massa... però hi ha la possibilitat que es publiquin alguns dels capítols de La Tata que no figuren encara aquí a sota? Ja sé que ara és a moltes plataformes, però no en català...

https://web.totsrucs.cat/index.php?pagi ... erie&id=27

Sé que han passat gairebé 10 anys des del darrer missatge, però just ara hi ha una revifalla de sèries vintage i La Tata va ser tan mítica que m'emociona poder-la veure en català!

Respon