Rellançament de series

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

Rellançament de series

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. des. 30, 2006 14:20

He tingut una idea. Hi ha series que no hi ha manera de descarregar-les, a vegades tardes setmanes perquè baixi un capítol i a vegades simplement no baixa res. Doncs bé, he pensat que podriem fer una mena de "rellançament" d'algunes series que es van compartir fa temps i que costa molt de descarregar-les.
Exemples:
-Sitges
-Casats i amb fills (primeres temporades)

(...)

Ups, ara no se me n'acut cap més :lol:

En ocasions, són coses per les que no hi ha gaire gent interessada i per això costen molt de que es comparteixin o a vegades es tracta de series amb bastanta gent interessada, però amb pocs que les tinguin complertes i compartint-les en condicions. Per això proposo el següent:

Que algú que no tingui saturada la pujada i disposi d'aquestes series (els autors dels ripejos podrien passar-les directament a aquestes persones prèviament, si fos el cas), fessin un rellençament posant de mica en mica tots els capítols en Powershare, Llençament i totes aquestes coses...
Es podria crear un post que fos, per exemple:

[ed2k] RELLANÇAMENT de Sitges [1/26] DVBRip

De tal manera que fos com si es tornés a ripejar la serie, però aprofitant el ripeig anterior.

Potser hauriem de començar fent enquestes sobre quines series costen més de descarregar a la gent i sobre quines interessen més

Nosé si m'he explicat bé. :D

Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » ds. des. 30, 2006 16:26

Jo ho trobo bona idea.
Podem fer q a la gent que estigui interessada de col·laborar a fer el rellançament enviar via mail dvds amb les temporades / sèries q interessin.

Podries ficar una enquesta a aquest mateix post sobre les sèries que interessarien.

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » ds. des. 30, 2006 17:11

O haver un grup de suport que s'encarregui de pujar capítols a MegaUpload per recolzar les fonts que hi hagi de les sèries, no?
Imatge

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » ds. des. 30, 2006 18:00

Jo no acostumo a treure les series de l'incoming, a no ser que tinguin moltes fonts.
De fet jo ho havia parlat amb el Xordi per fer d'upload de Casats... i amb fills (ja tens els DVD Xordi?).
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Respon