[Projecte] La Franny i les sabates màgiques

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

[Projecte] La Franny i les sabates màgiques

Entrada Autor: naroatna » dc. ago. 21, 2013 22:30

La Franny i les sabates màgiques (Franny's Feet)
Imatge
Em dic Franny, tinc cinc anys i mig i el que m'agrada més d'aquest món és passar les tardes a la sabateria de l'avi. Ell no ho sap, però jo m'emprovo totes les sabates que li porten els clients, abans de portar-les a la caixa de les sabates per arreglar. Em fan viure unes aventures al·lucinants! Una vegada amb unes botes de muntanya vaig acabar al Tibet, i amb unes sandàlies en una platja de Mèxic! Voltant món també m'he trobat personatges ben estrambòtics, com un ratpenat que li feia por la foscor, o un flamenc a les Bahames que el posava nerviós volar. T'ho imagines?! On em portaran, avui, els meus peus?! Si vols, m'hi pots acompanyar!

Emissió actual caps de setmana:
2013-08-17 17:28:00 (canalsuper3) La Franny i les sabates màgiques - Projecte pilot
2013-08-18 17:27:00 (canalsuper3) La Franny i les sabates màgiques - Petita proesa a la neu!
2013-08-24 17:05:00 (canalsuper3) La Franny i les sabates màgiques - Perdudes a Mèxic
2013-08-24 17:16:00 (canalsuper3) La Franny i les sabates màgiques - Neu a Jamaica
2013-08-25 17:22:00 (canalsuper3) La Franny i les sabates màgiques - Les garses trapelles
....

Aquesta sèrie la vaig estar gravant en anteriors emissions, finalment m'he decidit i quan pugui miraré de localitzar les captures antigues també per si puc tapar forats i/o avançar.

Imatge

Moltes gràcies!

Respon