Shin Chan

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#31

Entrada Autor: blastilonic » dc. jul. 03, 2013 12:59

shinnosuke ha escrit:
blastilonic ha escrit:Jo els gravo casi cada migdia (ho dic per si us falta algun episodi només cal que m'ho digueu per MP) em poso a baixar els episodis!)
Gràcies blastilonic !!!

Es tindrà en compte saber que tu també els estas gravant.

Una pregunta, el teu gravador et grava també els subtítols?


Gràcies!
Osti doncs mai mho habia preguntat, ara ho he mirat i amb el VLC veig que em guarda audio en japonès i català i que també tinc subtitols en català i en anglès (tot i que els subtituls en anglès no mels deixa veure pel VLC xd)
M'agrada moltíssim aquesta serie i em fa molt de riure
però no entenc una cosa :s
Han tornat a repetir els primers episodis? Per què ho fan? u.u
Si encara no han arribat al moment en que la himawari neix :/



Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#32

Entrada Autor: shinnosuke » dc. jul. 03, 2013 13:07

Perfecte!

Si dius que et grava els subtitols, perfecte el teu gravador et grava tot, text ( subtitols ) i àudios doncs és el que volia saber.

Els subtitols en anglès no els veuràs mai si no es que el canal emet els subtitols en anglès un documental o pel·lícula, si no emeten subtitols en anglès no els veuràs per molt que posis la pista de subtitols en anglès.

És com la versió original, per molt que posis la pista2 VO al TN Migdia, no sentiràs res doblat ni veus, si no es que emetin alguna errada com ha passat alguns cops algunes sèries se entia la pista2 VO se sentia TOT menys les veus dels personatges.

Doncs tornen a repetir de nou des del principi i no entenc per què aquesta repetició.


Salut!

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 695
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#33

Entrada Autor: kivar » dj. jul. 18, 2013 13:45

Uoooo... que ho tornen a repetir??
Ja m'estranyava aquest parón.......
Esperarem doncs... perque em faig un tip de riure amb aquest marrec.

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#34

Entrada Autor: blastilonic » dg. jul. 28, 2013 16:39

Holaaaa Holaaa Holaaa!!!
Acabo de fer un AMV de shin chan utilitzant aquests videos (a la descripció del video poso d'on els he tret), trobava que hi habia molts pocs AMV's en català i molts pocs AMV's de shin chan, així que ho he ajuntat tot!
L'he fet amb molta paciencia mirant que les escenes tinguessin logica amb el que diu la cançó, el poso aqui que segur que hi ha molts de fans de Shin Chan que els hi agradarà recordar escenes!

http://youtu.be/rCMr05hMGDM

La cançó és de Lax'n'Busto: Trepitja fort, ahir els vaig anar a veure a Salt i el 3 els aniré a veure a Girona pel concert per la ll*ll !!! Ahir van ser una passada en directe!! Em va encantar, sobretot la de trepitja fort!
En fi no m'enrotllo més :$

Espero que començin ja a fer els episodis de la Himawari al super3!!! Jo ja casi tinc tots els episodis descarregats i quan començin els nous si ho poseu aqui, em prepararé per gravar i si algun dia no heu pogut gravar m'ho demaneu i us passo l'episodi ja ripejat!

A reveure!!!!

Avatar de l’usuari

blastilonic
Entrades: 140
Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#35

Entrada Autor: blastilonic » dt. set. 10, 2013 21:10

Avui han fet un episodi de shin chan de la loteria, els 6 que han fet no els habia vist mai (un de guerres de neu, l'altre que es feia el menjar tot sol... nok crecordo més)
No recordo haber-lo vist en tots els que m'he descarregat, això vol dir que n'estan fent de nous?
:lol:

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14674
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#36

Entrada Autor: r5004 » dc. abr. 23, 2014 19:53

Diria que estan fent episodis nous :!: :D
Si realment és així, ja n'estàs al cas Shinnosuke?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#37

Entrada Autor: shinnosuke » dc. abr. 23, 2014 23:31

Capítols nous??

hmmmmm diria que no.... els que fan estaran repetits...

Fa molt que no segueixo el Super3 , he deixat de mirar TV3 per la pèssima qualitat i molt deficient programació que fan a tots els canals i estic desconnectat dels canals de TV3, miro alguna cosa i a vegades miro Shin-Chan però no segueixo tant com abans, si no canvien això anirà a pitjor i TV3 ja no és el que era els anys 90 ni fa 10 anys, ha canviat moltíssim ..

Confirmat, tots repetits i més que repetits, he buscat el títol del bloc que faran avui dijous, i fan el mateix i està tot súper repetit fan un bucle
quan fan els 130 capítols de 3 historietes cadascuna, tornen a començar de nou.

Moltes gràcies igualment per avisar !!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14674
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#38

Entrada Autor: r5004 » dj. abr. 24, 2014 8:42

r5004 ha escrit:Diria que estan fent episodis nous...
shinnosuke ha escrit:... els que fan estaran repetits...
Doncs jo no veig que tinguem els que he marcat en verd (això és la programació d'ahir i d'avui):
2014-04-23 13:43:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que jugo amb els mocadors de paper
2014-04-23 14:06:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que faig cal·ligrafia

2014-04-23 14:27:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que anem a esquiar amb l'escola / Ei, que s'acaba la jornada d'esquí / Ei, que avui esquiem en família

2014-04-24 13:42:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que a la taula s'han de tenir bones maneres
2014-04-24 14:07:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que em banyo amb el nevat

2014-04-24 14:27:00 (canalsuper3) Shin Chan - Ei, que vaig a jugar a una escola de noies / Ei, que fan una sèrie a la tele que es diu com jo / Ei, que imito
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14674
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#39

Entrada Autor: r5004 » dc. abr. 30, 2014 19:45

He estat parlant amb en Shinnosuke d'aquests nous capítols que estan fent i com que no pot capturar-los, m'ha ofert cedir-me el projecte (i jo l'he acceptat).
A partir d'ara doncs, els aniré publicant jo.

Algun suplent?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#40

Entrada Autor: Petiso » dc. abr. 30, 2014 19:45

+1
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#41

Entrada Autor: shinnosuke » dc. abr. 30, 2014 23:12

Bones!

Com bé diu el company r5004 li cedeixo el projecte per què gravi els capítols nous d'en shin-chan ja que jo el migdia el tinc ocupat no puc gravar.
Per tant tot queda mans d'en r5004.

Salut i gràcies per fer-te càrrec del projecte.

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14674
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#42

Entrada Autor: r5004 » dj. maig 01, 2014 11:18

shinnosuke ha escrit:Bones!

Com bé diu el company r5004 li cedeixo el projecte per què gravi els capítols nous d'en shin-chan ja que jo el migdia el tinc ocupat no puc gravar.
Per tant tot queda mans d'en r5004.

Salut i gràcies per fer-te càrrec del projecte.
Per publicar els nous capítols, com ho fem? Publico els enllaços i després tu els poses al post principal, o li demanem al Petiso que em transfereixi el post principal a mi (i així el podré editar jo mateix).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#43

Entrada Autor: Petiso » dj. maig 01, 2014 14:12

Ja et passo el propietari, serà mes fàcil :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#44

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 01, 2014 14:28

Sí, millor que canviis d'amo petiso el primer projecte i que els posi ell ja que com sabeu cometo errors amb els vincles i em faig un embolic tot i que tinc la plantilla preparada ( fòrmula d'excel ) que només he de posar el vincle ed2k em surt tot el vincle sense haver-ho de fer manualment.

Salut!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14674
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Shin Chan

#45

Entrada Autor: r5004 » dj. maig 01, 2014 19:09

Petiso ha escrit:Ja et passo el propietari, serà mes fàcil :-)
shinnosuke ha escrit:Sí, millor que canviis d'amo petiso el primer projecte i que els posi ell ja que com sabeu cometo errors amb els vincles i em faig un embolic tot i que tinc la plantilla preparada ( fòrmula d'excel ) que només he de posar el vincle ed2k em surt tot el vincle sense haver-ho de fer manualment.

Salut!
Ok.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Respon