[PROJ] Els informàtics (The IT Crowd)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[PROJ] Els informàtics (The IT Crowd)

Entrada Autor: xordi » ds. gen. 29, 2011 15:24

Imatge
Llegit el blog de sèries de TV3 m'he trobat amb aquesta notícia, inesperada xD, a partir del dimecres 16 de febrer pel 3XL comencen a emetre la mítica The IT crowd.
Series en blog ha escrit:"Ja has provat d'apagar l'ordinador i encendre'l de nou?" Amb aquesta frase responen sempre al telèfon els protagonistes de "Els informàtics", probablement la sèrie més divertida que veuràs mai a la televisió i nou fitxatge del Canal 3XL, que està apostant fort per la ficció de qualitat. "Els informàtics" és una sèrie d'humor britànic de la vella escola. Un humor absurd que recorda grans clàssics om "Hotel Fawlty", "L'Escurçó Negre" i "Els Joves". El seu creador, Graham Linehan, és el màxim representant en l'actualitat d'aquest humor tan típicament anglès. "Els informàtics" és la seva sèrie més coneguda, tot i que al seu currículum hi podem trobar altres sèries hilarants com "Father Ted" o "Black Books".

Els protagonistes de "Els informàtics" són dos apàtics treballadors del departament d'informàtica d'una gran empresa que viuen marginats al pis de sota de l'edifici. Un lloc on, certament, ningú hi posa els peus. En Roy i en Moss són freaks, antipopulars i destralers... i la resta de treballadors de l'empresa evita relacionar-se amb ells... excepte quan tenen problemes amb l'ordinador. Aleshores els truquen buscant solucions.

Però no penseu que s'ho passen malament. En Roy i en Moss viuen molt bé en el seu petit món plè de referències geek (en aquest sentit la sèrie és precursora de l'humor de "The Big Bang Theory") que busquen fer una picada d'ullet a l'espectador. Al seu despatx hi podem trobar cubs de Rubik, pósters de Star Wars i enganxines amb lemes com "MP3 is not a crime" (a la imatge). La cosa canvia quan una tercera persona entra el seu departament.

Amb l'entrada de la Jen, una noia que en principi té poc de freak, arranca "Els informàtics". La sèrie s'estrenarà al 3XL el proper 16 de febrer.
Suposo que molts la coneixeu ja... Són 6 episodis per temporada, i si tenen totes les temporades (4) seran 24 episodis. Qui s'apunta a capturar-la i muntar-la (podem repartir-la rollo Fringe si voleu)?

Capturadors:
Petiso, Xordi,...
Muntadors: Petiso, Xordi,...

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: [PROJ] Els informàtics (The IT Crowd)

Entrada Autor: Petiso » ds. gen. 29, 2011 15:50

Uou ... apuntem ..... com no :-p
Imatge Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dl. gen. 31, 2011 9:47

suplent

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. maig 12, 2011 14:39

Algú te l'audio d'ahir? em falten 5 minuts i pico del principi.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dj. maig 12, 2011 14:50

Demuxo i te dic algo !
Imatge Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. maig 12, 2011 14:54

Merci!

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. feb. 08, 2012 18:33

A partir del dijous 16 de febrer emetran la 4a. i última temporada (per ara) de la sèrie al 3XL, ho faran just després de Bola de Drac (22.20-22.30).

Jo m'ofereixo a fer el muntatge com fins ara, però necessitaria que algú em passés els audios ja que a la mateixa hora fan el Polònia! En Petiso s'ha ofert a passar-me'ls però s'accepten i agraeixen més suplents!

r5004
Entrades: 14752
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08

Entrada Autor: r5004 » dc. feb. 08, 2012 21:14

xordi ha escrit:A partir del dijous 16 de febrer emetran la 4a. i última temporada (per ara) de la sèrie al 3XL, ho faran just després de Bola de Drac (22.20-22.30).

Jo m'ofereixo a fer el muntatge com fins ara, però necessitaria que algú em passés els audios ja que a la mateixa hora fan el Polònia! En Petiso s'ha ofert a passar-me'ls però s'accepten i agraeixen més suplents!
1 suplent!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dc. feb. 08, 2012 23:11

2a suplent! :mrgreen:
Imatge

Moltes gràcies!

ACIDTOTAL
Entrades: 251
Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
Ubicació: Mollerussa
Contacta:

Entrada Autor: ACIDTOTAL » dj. feb. 09, 2012 11:50

xordi ha escrit:A partir del dijous 16 de febrer emetran la 4a. i última temporada (per ara) de la sèrie al 3XL, ho faran just després de Bola de Drac (22.20-22.30).
Ostres quina bona noticia! si no m'equivoco mai l'havien feta la 4a temporada! endavant!

Salut!
Imatge

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Entrada Autor: MetalHead » dl. juny 24, 2013 21:18

He vist que la tornen a fer a les nits. He remenat la BD de TotsRucs ^^ Ja la teniu.
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Respon