Hola!!
Us aviso que properament a Estil9 Televisió, emetràn la sèrie Nissaga de poder.
Jo malauradament no puc iniciar aquest projecte ja que no disposo d'espai suficient al disc dur, i els discs durs com ja sabeu están pels núvols i ara mateix són cars i no puc permetre fer una despesa gran ja que están molt cars els discs durs..
Us ho dic per si algú té pensat gravar aquesta sèrie ( segurament hi hagi una companya la esmeralda ) crec que la publicar en VHS i segur que faria ella el projecte o quasevol altra ripejador.
Quan sàpiga la data de l'estrena us ho dic!!
Salut!
Nissaga de poder a Estil9 Televisió
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Re: Nissaga de poder a Estil9 Televisió
NOVETATS!!!!!!!!
Avuí dijous 3 de maig el canal estil9TV ha estrenat la sèrie NISSAGA DE PODER.
Com vaig dir, no tinc espai suficient per fer aquest projecte, algú estaria interesat en fer aquest projecte?
Encara estem a temps de capturar els primers capítols.
Ja direu alguna cosa!
Avuí dijous 3 de maig el canal estil9TV ha estrenat la sèrie NISSAGA DE PODER.
Com vaig dir, no tinc espai suficient per fer aquest projecte, algú estaria interesat en fer aquest projecte?
Encara estem a temps de capturar els primers capítols.
Ja direu alguna cosa!
-
- Entrades: 251
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
- Ubicació: Mollerussa
- Contacta:
Pos tinc capturats els sis primers diria.. aquesta setmana no ne capturat cap per això
Jo no m'atrebeixo a començar-la ja que tinc molta feina acumulada, si de cas, els anire capturant, que fins avui no hi he tornat a pensar.
Salut!
Jo no m'atrebeixo a començar-la ja que tinc molta feina acumulada, si de cas, els anire capturant, que fins avui no hi he tornat a pensar.
Salut!
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola!
Doncs de fet aquesta sèrie ja la tenim publicada en DVB/TDT... ni que ens hi manquen uns pocs capítols:
077
213 TALLAT
330
370
391 a 398
Si es poguessin arribar capturar "només" aquest diria que ja en faríem ben bé prou.
Fins aviat!

Doncs de fet aquesta sèrie ja la tenim publicada en DVB/TDT... ni que ens hi manquen uns pocs capítols:
077
213 TALLAT
330
370
391 a 398
Si es poguessin arribar capturar "només" aquest diria que ja en faríem ben bé prou.

Fins aviat!

Moltes gràcies!