Projecte: El cap de la por + els deu manaments

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
maratsky
Entrades: 18
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 0:26
Status: Desconnectat

Projecte: El cap de la por + els deu manaments

Entrada Autor: maratsky » dv. set. 30, 2011 16:47

Bona tarda tinguem!

Tinc localitzats els vhs de les películes "El cap de la por" (Cape fear) i els deu manaments.
Dels deu manaments em falta el principi on el director enfa un breu parlament, però conservo perfectament els vhs de quan la van emetre a principis dels 90 per TV3. A part, i com a curiositat o fricada, no es van suprimir els anuncis a l'hora de grabarla, o sigui que també es podria recuperar anuncis d'aquella época.
Si algú en vol fer el muntatge jo m'ofereixo a ripejar els vhs i extreure'n l'audio, però... fins aquí puc arribar, el tema muntatge i sincronització no és pas el meu fort!
Apala, ho teniu a la vostra disposició.
Per cert que el vhs de "el cap de la por" l'he comprat per internet, miraré a veure si el que me l'ha venuda té algun altre vhs en català que no tinguem aquí a totsrucs i en poguem disposar.

Salut i sort.

joseantonio3333
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 18, 2012 21:29

Re: Projecte: El cap de la por + els deu manaments

Entrada Autor: joseantonio3333 » dg. març 18, 2012 21:39

hola:em diuen jose antonio y magradaria tindre la pelicula els deu manaments de tv3,quan era xicotet la vaig vore a tv3 y mai he pogut oblidar aquesta emissio,si me la feres arribar et donaria 10 euros,me la estime molt y no vullc perdre aquesta opotunitat,se que la tens en vhs,mira avore com me la pots fer arribar sense pedre per a tu la cinta vhs,posiblement pasanla de vhs a dvd,espere la teva resposta,salutasions

joseantonio3333

Entrada Autor: joseantonio3333 » dg. març 18, 2012 22:15

si me envies la cinta vhs te la pase a dvd gratuitament i et done 10 euros,me faria una copia per a mi i per a tu

ACIDTOTAL
Entrades: 251
Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
Ubicació: Mollerussa
Contacta:

Entrada Autor: ACIDTOTAL » dl. març 19, 2012 2:39

Doncs si em passes els àudios, puc fer les dos avisa'm quan els tinguis, oko?

Salut!
Imatge

joseantonio3333

Entrada Autor: joseantonio3333 » dl. març 19, 2012 12:08

NO HE PUGUT ANTENDRE EL QUE ME HAS DIT,ET PASARIA LA PEL-LICULA AMB ELS AUDIOS EN CATALA DE VHS A DVD,ESPERE QUE PUGUEM ARRIBAR A UN ACORD,LA PEL-LICULA ELS DEU MANAMENTS LA BUSQUE DESDE FA MOLT DE TEMPS I MES EN CATALA GRABADA DE TV3

joseantonio3333

Entrada Autor: joseantonio3333 » dl. març 19, 2012 18:02

QUE VOLS DIR AMB "PASAR ELS AUDIOS"?QUAN PASES LA PELICULA PASES ELS AUDIOS JUNTS,NO ACABE DENTENDRE,EXPLICAMEU,SI TENS LA DE ELS DEU MANAMENTS EN ANUNCIS TAMBE VULLC ELS ANUNCIS PUES HI HAURE CORTINETES DE TV3,SALUTACIONS

Respon