[Projecte] El Nan Roig: retorn a la terra (2009) - Sèrie 3xl

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

[Projecte] El Nan Roig: retorn a la terra (2009) - Sèrie 3xl

Entrada Autor: spk2010 » ds. set. 24, 2011 15:07

Acabo de veure que aquesta nit al 3XL estrenen "El Nan Roig: retorn a la Terra"
Aquest dissabte a la nit, a les 23.50, el canal 3XL estrena la comèdia més longeva de la BBC2, "El Nan Roig: retorn a la Terra".
......
......
En la primera emissió, el 1988, "El Nan Roig" va aconseguir audiències de més de vuit milions d'espectadors al Regne Unit, i ha estat emesa en més de 30 països d'arreu del món.

L'emissió d'"El Nan Roig: retorn a la Terra" va suposar una fita històrica per al canal Dave. El primer episodi va arribar als 2,1 milions d'espectadors, amb un 10% de "share". Aquesta trilogia còmica és, sense cap mena de dubte, la producció amb més èxit de tota la història de la cadena: l'episodi de divendres va aconseguir tres vegades més audiència que l'espai que fins aleshores ostentava el rècord del canal, "O.I".

"El Nan Roig" continua tenint tants seguidors com mai. A YouTube n'hi ha 2.790 clips, a Facebook suma més de 500 grups de fans, al portal Bebo compta amb 55.700 entrades i al web oficial de la sèrie es consulten més de dos milions de pàgines cada mes.

Una producció de Grant Naylor per a UKTV.
El Nan Roig: retorn a la Terra (2009) Red Dwarf: Back To Earth
Imatge
Han passat nou anys des del darrer episodi, i la tripulació del Nan Roig és més vella però no pas més sàvia. La rutina d'en Lister -tocar el voraviu a en Rimmer- es veu interrompuda pel descobriment d'un monstre interdimensional al gegantí dipòsit d'aigua de la nau.

La flagrant incompetència d'en Rimmer comporta l'arribada de la seva substituta, la Katerina, que està decidida a fer que en Lister posi rumb de tornada cap al seu planeta. Però la Terra del 2009 no és el que els nois esperaven, i en Rimmer no té cap intenció de ser substituït.

Quan s'adonen que estan destinats a morir, els membres de la tripulació -al més pur estil de "Blade Runner"- se'n van a la recerca d'aquells qui els van crear per suplicar que els deixin seguir amb vida.
Algun voluntari per a fer-ne un muntatge? Només son 3 episodis, si no en faria un DVBrip

Muntador: (algun voluntari????)
DVBrip: spk2010
Suplents:

EDITO: va, potser m'animo i faig jo mateix el muntatge, ja fa molt que no penco :p

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

r5004
Entrades: 14751
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08

Re: [Projecte] El Nan Roig: retorn a la terra (2009) - Sèrie

Entrada Autor: r5004 » ds. set. 24, 2011 19:02

Suplent!
Si vols fer-ne un muntatge en HD720p, m'ho dius. :wink:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » ds. set. 24, 2011 19:33

Doncs si!!! porto estona cercant i cercant, i nomes he trobat rips de baixa qualitat i res en HD, l'única cosa que he trobat en hd es la peli: Red.Dwarf.Back.To.Earth.DC (director cut)

Adéu!!

r5004
Entrades: 14751
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08

Entrada Autor: r5004 » dg. set. 25, 2011 8:25

spk2010 ha escrit:Doncs si!!! porto estona cercant i cercant, i nomes he trobat rips de baixa qualitat i res en HD, l'única cosa que he trobat en hd es la peli: Red.Dwarf.Back.To.Earth.DC (director cut)

Adéu!!
És això mateix el que he trobat. Vols dir que no han agafat la peli i l'han "partit" en tres trossos?
T'envio un parell de captures del que he trobat, a veure que et semblen.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Kuro_Kid
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 29, 2011 0:28

Entrada Autor: Kuro_Kid » dj. set. 29, 2011 0:42

Hola,jo he trobat les raws dels 3 episodis per separat en qualitat Dvd-Rip i en bona qualitat si voleu us puc passar captures de les mateixes i si un serveixen passar-les per fer el muntatge.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dj. set. 29, 2011 1:08

Kuro_Kid ha escrit:Hola,jo he trobat les raws dels 3 episodis per separat en qualitat Dvd-Rip i en bona qualitat si voleu us puc passar captures de les mateixes i si un serveixen passar-les per fer el muntatge.
¿et faria res pasar-me els enllaços d'aquestes raw ni que sigui per privat? el nan roig es una serie a la que li tinc molt de carinyo i em voldria fer els ripejos i completar la serie amb la que va fer l'arakelov al seu dia,pero si al final decidiu fer-la en hdtv-mkv tampoc hi ha problema,ja els pasaria a avi :)

salut

axis

Entrada Autor: axis » dj. set. 29, 2011 9:41

primer de tot agrair a kuro kid que m'hagi passat els enllaços de les raws,i segon avisar que aquestes raws venen en resolucio 624x352,no es veuen malament del tot consequencia d'haver-las fet en resolucio mes petita i amb un re-ripeig es podria millorar mes,pero no trobo que la calitat sigui la millor ni la resolucio

nomes ho dic com avis,si la feu en hdtv/resolucio que vulgueu (720xXXX cap amunt)/frame rate que vulgueu/mkv trobo que potser quedaria millor (despres ja em fare jo la resta)

salut

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » dj. set. 29, 2011 10:32

Kuro_Kid ha escrit:Hola,jo he trobat les raws dels 3 episodis per separat en qualitat Dvd-Rip i en bona qualitat si voleu us puc passar captures de les mateixes i si un serveixen passar-les per fer el muntatge.
gràcies per l'oferiment i benvingut Kuro_kid, de moment espero a que emeteixin sencera la serie, a veure si els tres episodis consecutius son els que formen la pel·lícula, si fos aixi en publicarem directament la peli en alta definició i la standard extretes d'un bluray. Si no es lo mateix publicaré directament la captura del 3XL, tot i els logos te molt bona qualitat.

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » dj. set. 29, 2011 14:45

Doncs no, la sèrie no es exactament igual que la pel·lícula (director cut!!), el que fare es publicar la sèrie en dvbrip, i anire muntant l'àudio de la sèrie a la peli, quan estigui la peli la publicaré ne HD i SD.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 29, 2011 15:07

Com t'ho curres :-)
Imatge Imatge

Kuro_Kid
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 29, 2011 0:28

Entrada Autor: Kuro_Kid » dj. set. 29, 2011 19:17

les parts en angles duran subtitols?

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » dj. set. 29, 2011 20:07

Doncs tot just m'he estic mirant, de moment els canvis que he trobat han estat en escenes no parlades, inclús alguna escena que dura algun segon menys. Com que disposem dels subs en anglès, si hi ha alguna escena que l'haig de deixar en VO ja hi traduirem els subs al català.

axis

Entrada Autor: axis » dj. set. 29, 2011 20:51

spk2010 ha escrit:Doncs no, la sèrie no es exactament igual que la pel·lícula (director cut!!), el que fare es publicar la sèrie en dvbrip, i anire muntant l'àudio de la sèrie a la peli, quan estigui la peli la publicaré ne HD i SD.
llavors espero a la versio HD-mkv,en tot cas vagin per davant les gracies per la feina

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » dv. set. 30, 2011 21:27

Recordeu de programar-ho per aquest dissabte també, ara que tinc feina avançada no em voldria quedar sense captura.

Gràcies!

Autor del tema
spk2010

Entrada Autor: spk2010 » dg. oct. 09, 2011 2:32

Serie publicada aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 6&p=114368

Gràcies suplents!!

En uns dies la versió Director's Cut, que la vull "stereoficar", que al 3xl l'han feta en mono :evil:

Respon