Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
focalabestia
Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:35
Status: Desconnectat

Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

#1

Entrada Autor: focalabestia » dt. set. 27, 2011 23:33

Hola! Bé aprofitant que estem d'enhorabona tots els que hem sigut fanàtics de Bola de Drac amb el retorn a TV3 he volgut aprofitar per fer la captura d'una cinta que feia molt de temps que volia buscar... I es que al 1991 hi havia un programa al prime-time de TV3 que es deia ACTUAL presentat pel Pellicer i que suposo que és la versió anterior a l'Entre Línies... que va tractar el fenòmen de la Songokumania!!! En el moment en que encara no hi havia merchandising i com recordareu tots anavem bojos intercanviant-nos fotocopies de Bola de Drac!

EL programa és un resum de la situació en un dels moments més àlgids de la sèrie, quan el Goku lluita contra el Freezer a Namek i quan l'audiència televisiva de Bola de Drac era brutal!

En resum que em faria il·lusió compartir-lo amb tots vosaltres i que la gent el pugui tenir, perquè ajuda a entendre el fenomen que va suposar a la seva epoca! Bé espero que us agradi la idea i voldria saber si teniu algunes preferències per la pujada del fitxer, si teniu algun servidor en concret on estigueu,... jo el puc deixar pujant 24/7... Són uns 20 minuts però estic capturant a la màxima qualitat que permet la capturadora pel que probablement sigui més de 900mb el fitxer.

Bé ja direu! ;)
focalabestia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 23:48, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1991

#2

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 27, 2011 23:38

Ui, quin tresor !! Ja tinc ganes de veure'l !

Si necessites ajuda amb res, només cal que ho diguis (comprimir el fitxer, compartir, el que sigui).

Sobre el servidor, si ho fas via l'emule, és igual en quin servidor estiguis, lo important es que ho comparteixis :-)

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
focalabestia
Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:35
Status: Desconnectat

Re: Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

#3

Entrada Autor: focalabestia » dt. set. 27, 2011 23:47

Eis! Ja el tinc acabat de capturar. La data en concret és del 13 de febrer del 1992. Es veu prou bé i el so també és prou bo. El fitxer final són 1.1gbs... Jo personalment no el comprimiria perquè tampoc és un tamany desmesurat però si ho preferiu el puc ripejar i reduir-lo...

Aquest és el elink: ed2k://|file|Programa%20ACTUAL%20sobre% ... KT6EQED6VX|/

Li he posat prioritat de "llançament". Si veieu que va molt a poc a poc el puc pujar a megaupload i el compartim més gent, però preferiria que estigués a l'emule perquè així el pugui descarregar més gent!

Ja em direu! Gràcies! ;)

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

#4

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 27, 2011 23:50

La gràcia de que estigui en AVI, es que amb la mateixa qualitat, ocupa molt menys, però tu tries :-)

Ara mateix el fico a descarregar, i crea un fil a "series/programes de TV".

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
focalabestia
Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:35
Status: Desconnectat

Re: Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

#5

Entrada Autor: focalabestia » dt. set. 27, 2011 23:52

Ja... Doncs mira si et sembla el ripejo durant aquests dies i us el torno a passar. Així podrem donar-li més canya per compartir!

De moment deixo l'altre per si tens moltes ganes de veure'l! jejeje!

Gràcies!


Autor del tema
focalabestia
Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:35
Status: Desconnectat

Re: Programa "ACTUAL" de TV3 sobre Bola de Drac - 1992

#6

Entrada Autor: focalabestia » dt. oct. 04, 2011 18:40

Hola! Ja tinc el fitxer comprimit en AVI i ara si que serà més fàcil de descarregar. Són uns 290mb.

Ara vaig a crear un fil a Sèries/programes de TV com m'indicaves i poso el elink i ja deixo el emule posat 24/7 durant molt de temps perquè tothom se'l pugui baixar sense problemes. Li donaré tota la prioritat pausant la resta de fitxers que tinc.

Espero que el disfruteu, és un document imprescindible per tots els fans de la sèrie! ;) Fins ara!

Respon