Zona Roja: algú l'ha capturat?

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Zona Roja: algú l'ha capturat?

Entrada Autor: Fulipopo » dl. set. 05, 2011 19:36

Hola a tots/es,

Cap a mitjans de Juliol i fins principis d'Agost, el C33 va emetre la sèrie documental Zona Roja. Vaig capturar tots els capítols, per si de cas ningú l'havia ripejat. He estat buscant-la al fòrum, i no l'he sapigut trobar, així que corretgiu-me si m'equivoco, però em sembla que no estava ripejada. Si no hi ha ningú que tingui el projecte en marxa, m'ofereixo per ripejar-la i compartir-la. Només hi ha una pega: l'últim capítol es va grabar malament. No sé quin problema devia tenir la grabadora, però el VideoReDo em diu que hi ha un fotiment d'errors, i l'arxiu demuxat final és de només 15 minuts. La resta, s'ho menja perquè "té errors". Resulta curiós que el video original en format TS es veu perfectament... Si algú tingués aquest últim capítol i el pogués ripejar per mi, tindriem la sèrie complerta. Si no, bé, puc compartir el video TS original. Aquest al menys es veu bé.

Salut!

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Zona Roja: algú l'ha capturat?

Entrada Autor: lopere » dl. set. 05, 2011 21:08

Hola Fulipopo! :D
Fulipopo ha escrit:Cap a mitjans de Juliol i fins principis d'Agost, el C33 va emetre la sèrie documental Zona Roja. Vaig capturar tots els capítols, per si de cas ningú l'havia ripejat. He estat buscant-la al fòrum, i no l'he sapigut trobar, així que corretgiu-me si m'equivoco, però em sembla que no estava ripejada. Si no hi ha ningú que tingui el projecte en marxa, m'ofereixo per ripejar-la i compartir-la.
Quan volem publicar una cosa a TotsRucs, a més a més de mirar el nostre fòrum, també acostumem a mirar a la web "germana" "Comparteix" per si la tenen publicada. En aquest cas, tota la sèrie "Zona Roja" la tenen ells des de fa temps. Ho pots mirar a: http://www.tintaxina.net/comparteix/index.php?cat=163.

Jo, "Zona Roja" ja la tenia gravada de la primera vegada que la van emetre, fa uns quants anys, però no la vaig penjar perque "Comparteix" ja la tenia.

Pel que fa a aquest capítol que es veu bé en .ts però al ripejar et dóna errors, jo no sé que pot ser però si poses la pregunta a "Servei tècnic" segur que algú et contesta, que n'hi ha que en saben molt. :mrgreen: En qualsevol cas, el capítol de marras te'l pots baixar de "Comparteix"

Salut! :D
lopere

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)

Re: Zona Roja: algú l'ha capturat?

Entrada Autor: Fulipopo » dt. set. 06, 2011 15:53

Gràcies Lopere!

Bé, com que ja està ripejat, ja no cal que ho faci jo. Em quedaré amb el meu capítol defectuós i el deixaré en format TS. Al cap i a la fi el puc veure sense problemes, sempre i quan no el ripeji.

Salut!

Respon