Pàgina 1 de 1
problemes amb els subtitols de les operas!
Publicat: dl. set. 26, 2011 17:26
Autor: enric_m
Estic observan que els subtitols de les operes "les noces de figaro" i "la flauta màgica" fallan,tenen errors, als quatre actes de "les noces de figaro",nomes funciona el del IV acte els altres tres no, i "la flauta màgica " cap dels dos actes.
Algu sap per que pasa aixo?
Re: problemes amb els subtitols de les operas!
Publicat: dl. set. 26, 2011 20:24
Autor: naroatna
enric_m ha escrit:Estic observan que els subtitols de les operes "les noces de figaro" i "la flauta màgica" fallan,tenen errors, als quatre actes de "les noces de figaro",nomes funciona el del IV acte els altres tres no, i "la flauta màgica " cap dels dos actes.
Algu sap per que pasa aixo?
Hola Enric_m!
Doncs a mi sí em funcionen perfectament. Ho has provat directament en el Pc com ara amb VLC? O potser a través d'un multimèdia o d'un reproductor DVD? Habitualment visiones els arxius amb subtítols? A veure si et podem ajudar.
Fins aviat!
Re: problemes amb els subtitols de les operas!
Publicat: dl. set. 26, 2011 21:35
Autor: enric_m
Hola! gracies,
Tots els videos que tenen subtitols els veig perfectament amb VLC i altres de PC i tambe de sobretaula.El problema es que quan descarrego el video i els
subtitols SRT i faig el proces d'enganxar el SRT al AVI em don ERROR. ho he fet amb "PocketDivXEncoder" i em don error,tambe amb "SRTtoSSA" per
convertir el SRT a SSA que es el que soporta el "Virtualdub",amb aixo ultim he pogut enganxar i visualitzar perfectament el video amb subtitols,pero
nomes en 1 dels 4 actes d'una opera.
Tos els altres em donen error i em pregunto per que nomes un va be?
Saps algun altre procediment? fins aviat.
moltes gracies