Edició de Menus

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Erik007
Entrades: 70
Membre des de: dc. maig 02, 2007 14:52
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...
Status: Desconnectat

Edició de Menus

#1

Entrada Autor: Erik007 » dv. maig 18, 2007 12:55

Molt bones...

Preguntant per forums, em van dir una pagina on hi havia manuals per extreure menus d'un DVD original, editar-los i tornar-los a posar en el DVD...

Doncs això k escrit sembla tant fàcil, no m'en surto... He provat amb un programa k es diu VobBlanker, he provat amb un altre k es diu Pgcedit i no hi ha manera...


Algu sap o em pot dir d'algun manual (k estigui ben explicat i a poder ser en català o castellà) per poder extreure els menus dels DVD's i editar-los???????


Merci... Viam si hi ha sort...



Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: xordi » dv. maig 18, 2007 15:57

Crec que en Txus es el que més domina aquest tema!

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

Re: Edició de Menus

#3

Entrada Autor: Sedmikrasky » dv. maig 18, 2007 19:18

Erik007 ha escrit:Molt bones...

Preguntant per forums, em van dir una pagina on hi havia manuals per extreure menus d'un DVD original, editar-los i tornar-los a posar en el DVD...
Jo provaria amb el DVDReMake Pro, que té un apartat on pots veure totes les pantalles dels menus, editar-les al teu gust i després exportar tota la informació del dvd. (hi ha una versió demo, que no sé si et permetrà fer-ho del tot). Però aviso que el DVDReMake Pro només el faig servir per quan afegeixo àudios (o subtítols) als DVD originals, però ja li donaré una ullada i estaré preparada per si tens algun dubte

Espero haver-te ajudat

Sedmikrasky

Respon