Obrir ports de l'emule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Obrir ports de l'emule

#1

Entrada Autor: sandrucheta » dj. jul. 07, 2011 18:32

Ei hola!!
He llegit els posts d'obertura de ports, però no hi ha manera, i és que no trobo el router que tinc. Van possar-lo al desembre, és un router per fibra òptica de movistar, i quan posso el 192.168.1.1 em surt que el meu router és un Comtrend Gigabit 802.11n Router, he provat les contrasenyes i usuaris 1234 i admin i no hi ha manera. Algú sap com obrir ports amb aquest router?? Cada vegada estic suportant menys aquest router, si no fos perquè baixa ràpid la descàrrega directa, el tiraria per la finestra :wink:



Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14671
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#2

Entrada Autor: r5004 » dj. jul. 07, 2011 19:03

No sé si funciona amb la fibra, però pots provar-ho des del Portal Alejandra. Has d'estar registrada a Movistar.es.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


Ferriol
Entrades: 1379
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#3

Entrada Autor: Ferriol » dv. jul. 08, 2011 7:58

Hola, a mi ma l'en posat fa dos dies i encara no m'he pogut barallar-me amb ell, però si sé què:

Sempre et recomanant que tot ho facis pel Portal Alejandra, (a mi no em convenç, diguem malfiat...)
Per 192.168.1.1 pots entrar al router, en mode clàssic, si no ho recordo malament era
usuari: 1234
clau: *
El primer que et diu és que no et recomana que ho treballis d'aquesta manera, que te'n vagis al Portal però que...
*si vols seguis has de posar una clau de com a mínim 10 caràcters, barrejats majúscules i minúscules i que ha de contenir algun caràcter alfanumèric.
Si no pot entrar-hi li pots fer un reset per deixar-lo com tal varen entregar.
Si decideixes entrar en mode clàssic tens totes les opcions habituals d'un router.
Sort
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#4

Entrada Autor: sandrucheta » dt. jul. 12, 2011 20:35

Moltes gràcies per l'ajuda, demà m'hi possaré a veure si per fi obro ports XDD
Ferriol ha escrit:Hola, a mi ma l'en posat fa dos dies i encara no m'he pogut barallar-me amb ell
Espero que no t'hagin possat adaptadors plc, que son els que em van donar maldecaps. Ja us aniré explicant que tal. Moltes gràcies!!!


Ferriol
Entrades: 1379
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#5

Entrada Autor: Ferriol » dc. jul. 13, 2011 7:48

Hola, doncs no, no m'han posat adaptadors plc, potser m'haguessin anat bé, però ni sabia que existissin, ni me'ls van oferir.

He fet la configuració del router de manera tradicional sense fer servir el Portal Alejandra, aquí et deixo con he fet per poder obrir ports:
En el menú de l’esquerra escollir: Advanced Setup ---> NAT ---> Add ---> Use Interface ---> pppoe_eth0.6/ppp0.6 ---> Custom Service ---> Escriure un nom descriptiu ---> Server IP Adress ---> IP del Pc on vulguem obrir el port ---> External Port Start ---> Num de port ---> External Port End ---> El mateix num de port ---> Escollir si és TCP o UDP ---> Apply/Save ---> Al menú de l’esquerra escollir: Management ---> Reboot ---> Reboot.

Sort
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#6

Entrada Autor: sandrucheta » ds. jul. 30, 2011 22:07

Visto lo visto, em sembla que toca resetear, he posat una contrasenya de 12 caracters, incloent números i majúscules i no hi ha manera... Demà ja tinc feina XDD
Ferriol ha escrit:Hola, doncs no, no m'han posat adaptadors plc, potser m'haguessin anat bé, però ni sabia que existissin, ni me'ls van oferir.
No t'anirien bé, t'ho dic per experiencia!!

Segurament amb tantes proves que em van fer els de telefònica van deixar el router ko i per això he de resetear. Una question, una vegada reseteat em canvien l'ip i els altres números que em van dir els de telefònica?? O queden igual? Es que ens aquests temes vaig una mica perduda XD

Moltes gràcies per l'ajuda!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#7

Entrada Autor: sandrucheta » dg. jul. 31, 2011 19:04

Ei holaa!!
Una question, quan he resetejat he clicat el botó uns 15 segons, però continua igual. He provat amb diverses contrasenyes amb majúscules, minúscules i números però no hi ha manera. Quina mania li estic agafant.....

PD. I ara a sobre no em puc conectar des de l'ipod... Mare meva, perquè no puc, sino el llançava per la finestra... Quants maldecaps....


Ferriol
Entrades: 1379
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#8

Entrada Autor: Ferriol » dl. ago. 01, 2011 9:33

Hola sandrucheta,
En principi si has reseteixat el router et quedarà com quan va venir de fabrica:
manual_usuario ha escrit:3.-El Router Fibra Óptica arrancará con la siguiente configuración
inicialmente:
* Dirección IP LAN (IP de la puerta de enlace/gateway):
192.168.1.1 ; Máscara de subred: 255.255.255.0.
* Servidor DHCP habilitado.
* Red inalámbrica deshabilitada.
* Modo de configuración con NAT y direccionamiento
dinámico.
* Contraseña de acceso
al router: 1234
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#9

Entrada Autor: sandrucheta » dl. ago. 01, 2011 14:21

Holaa!!
Doncs ho hauré fet malament, perquè continuo tenint l'IP 192.168.1.36 que em van dir els de telefònica. No serà que vaig reseteixar també l'altre aparell que hi ha sota el router?? Dic jo, vamos....

Moltiiiiiiiiiiiisimes gràcies per l'ajuda, Ferriol!!!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#10

Entrada Autor: Petiso » dl. ago. 01, 2011 16:37

Aquesta IP que dius tu deu ser la de teu PC, la del router es la acabada amb .1 :-p
Imatge Imatge


Ferriol
Entrades: 1379
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#11

Entrada Autor: Ferriol » dl. ago. 01, 2011 18:19

Hola, l'altre aparell és la ONT en principi no s'ha de tocar res, de fet ells tampoc van tocar res quan feren la instal·lació.
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#12

Entrada Autor: sandrucheta » dv. ago. 05, 2011 0:52

Ei hola!!
Ho continuo intentant però res... Ferriol, t'acabo d'enviar un missatge privat, no sé si l'has rebut. Gràcies per l'ajuda!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#13

Entrada Autor: sandrucheta » dv. ago. 05, 2011 1:09

Holaa!!
Hi ha una cosa que no entenc... En teoria al reiniciar el router, hauria de sortir-me un nou IP, però si ho canvio a l'ordinador no em puc conectar, això és normal???? Sorry per ser tan pesada....


Ferriol
Entrades: 1379
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#14

Entrada Autor: Ferriol » dv. ago. 05, 2011 9:52

Hola,
sandrucheta ha escrit:Ei hola!!
Ho continuo intentant però res... Ferriol, t'acabo d'enviar un missatge privat, no sé si l'has rebut. Gràcies per l'ajuda!
doncs, no.
sandrucheta ha escrit:Holaa!!
Hi ha una cosa que no entenc... En teoria al reiniciar el router, hauria de sortir-me un nou IP, però si ho canvio a l'ordinador no em puc conectar, això és normal???? Sorry per ser tan pesada....
Quan reinicies el router t'hauria de donar una Ip (doncs té el DHCP habilitat) que serà del rag 192.168.1.X però has de mirar la Ip que tens l'ordinador (per si la tens fixa)

Mira, si tens Windows Xp, et poso l'exemple de com ho tinc jo i els pasos a seguir:
Inicio---> Mis sitios de red---> Ver conexiones de red---> Conexión de área local---> BD (Botó Dret) Propiedades---> Protocolo Internet (TCP/IP) (significat)---> Propiedades:
Marcar: Usar la siguiente dirección IP
Dirección Ip: 192.168.1.2
Mascara de subred: 255.255.255.0
Puerta de enlace predeterminada: 192.168.1.1 (el router)
Marcar: Usar las siguientes direcciones de servidor DNS
Servidor DNS preferido: 195.235.113.3
Servidor DNS alternativo: 193.152.63.197
Aceptar, Aceptar.
A partir d'ara (fins que no ho tornis a modificar) sempre tindràs aquesta Ip a l'ordinador.
Ara al router pots obrir els ports del que vulguis vinculant-lo a aquesta IP.

Sort i endavant
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Obrir ports de l'emule

#15

Entrada Autor: sandrucheta » dv. ago. 05, 2011 17:27

Ei hola!!
Per fi he pogut posar el ip i demés que dius, però encara no puc entrar al 192. etc Vull posar de contrasenya 1982BarCeLona però no hi ha manera... En fi, després tornaré a barallar-me una mica. Moltes gràcies per l'ajuda!!!!

Respon