Pàgina 1 de 1
Dual català-japonés
Publicat: dt. març 22, 2011 21:27
Autor: Bernat1978
Bona nit, tinc una pregunta de principiant. M'estic descarregant la sèrie d'el Capità Harlock. A l'ordinador i directament en un llapis USB no tinc cap problema per escoltar-la en català, però un cop ripejo els capítols amb el Windows DVD Maker, unicament se m'escolten en japonés. Algú sap com ho he de fer per ometre l'audio en japonés. Merci.
Re: Dual català-japonés
Publicat: dt. març 22, 2011 22:23
Autor: arakelov
Bernat1978 ha escrit:Bona nit, tinc una pregunta de principiant. M'estic descarregant la sèrie d'el Capità Harlock. A l'ordinador i directament en un llapis USB no tinc cap problema per escoltar-la en català, però un cop ripejo els capítols amb el Windows DVD Maker, unicament se m'escolten en japonés. Algú sap com ho he de fer per ometre l'audio en japonés. Merci.
Benvingut,
Pel que dius, aquest programa (del qual no conec el funcionament) sembla que només t'admet una pista d'àudio a l'hora de passar el .avi a format DVD. Hauria de deixar-te especificar quina és la pista que vols (la primera és el català i la segona el japonès). Si no et deixa fer-ho, llavors una de dos: prova de fer servir un altre programa, o bé, amb el VirtualDubMod, esborra la pista japonesa i crea un nou .avi que només tingui la pista catalana; és fàcil de fer. Si no te'n surts, torna a postejar aquí
Salut!
Re: Dual català-japonés
Publicat: dt. març 22, 2011 23:04
Autor: Bernat1978
Merci per la resposta, ho provaré i ja et diré que tal.
Re: Dual català-japonés
Publicat: dc. març 23, 2011 22:44
Autor: Bernat1978
Doncs ja està fet, ràpid i fàcil. Merci