Problema amb arxiu mkv (wmv9 + acc)

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Problema amb arxiu mkv (wmv9 + acc)

#1

Entrada Autor: Ayu » dt. abr. 17, 2007 0:45

Bé, resulta que tinc un arxiu en un contenidor .mkv. El vídeo d'aquest està codificat en WMV9 i l'àudio en AAC.

L'arxiu el puc veure perfectament (amb tots els reproductors que he provat (Windows Media Player include)) i sembla ser que està perfecte.

Resulta que al codificar aquest arxiu amb un altre codec, el video manté la seva durada, però hi ha trossos on el vídeo va relentitzat i altres trossos en que s'accelera. L'audio no pateix aquests canvis, però aleshores no quadra amb el vídeo i sincronitzar-lo és una tasca gairebé impossible, encara que tampoc no m'interessa sincronitzar l'àudio amb un vídeo que a trossos es relentitza i a trossos s'accelera :p.

Si demultiplexo l'arxiu mkv (enlloc de fer la recodificació directament d'aquest) em trobo que la pista de vídeo demultiplexada (sense cap modificació) també té aquestes relentitzacions i acceleracions.

Repeteixo que al mkv original (sense demuxar) no hi ha aquests fenòmens "paranormals".

Algú sap què és el que pot passar? Com puc solucionar-ho?

Gràcies de totes maneres.


Imatge

Respon