A veure si em podeu ajudar... estic intentant instal·lar-me l'emule i després de mirar el fil recomanat per en Petiso tot animat he intentat fer els canvis que fan falta per aconseguir connexió.
1) a conexion de area local he canviat la seleccio automatica d'IP per una en concret (192.168.1.2), aixi com la mascara de subred i els servidors DNS.
El problema es que això ho he fet a "Protocolo de internet version 4", i hi ha un altre protocol (tinc windows vista), "Protocolo de internet version 6", que no se com canviar perquè no té els mateixos camps per omplir. Creieu que el problema pot estar aqui?
2) he anat a configuracio del router, el Zyxel de Telefonica, i he afegit a NAT els 2 ports que, el primer cop que he volgut connectar-me a l'emule, el programa em demanava: 59997 i 21470
3) al firewall de windows he fet dues excepcions per a aquests mateixos ports: 59997 com a TCP i 21470 com a UDP
Un cop fet tot això quan inicio l'emule i li dic que em testi aquests ports em diu que no es pot connectar al port TCP 59997....el que no veig clar es que abans em diu que la IP meva es 83.43.145.145 i no 192.168.1.2, sembla que segueixo tenint IP dinamica d'aquestes que t'assigna el router tot i haver canviat la IP al pas 1)??
Bé, espero haver-me explicat bé ... i moltes gràcies per endavant!! (de part d'un sherlock holmes addicte desesperat