volia consultar una cosa:normalment els audios mp3 en català els fico a 128 kbps pero havia pensat que com els arxius que faig els hi trec no menys de 200 mb (els que duran 42 minuts) al video de si l'hagues fet de manera "normal",doncs de pujar-los a 160 o 192,total,el pes del 128 es d'uns 37 mb i a 192 seria de 57 mb (si no vaig errat),fins i tot es podria pujar mes
els audios de stargate ja els deixaria a 128 ja que la tinc gairabe rematada,pero tinc que pujar uns 90 audios que estan a 96
¿penseu que es bona idea?
pujar audios
Re: pujar audios
Que vols dir pujar?
No te cap sentit pujar el bitrate d'un àudio .... el mp3 es destructiu, i destrueix freqüències al comprimir .... si puges el bitrare, es sentirà IGUAL que abans, ja que ja no existeixen les freqüències.
Adéu !
No te cap sentit pujar el bitrate d'un àudio .... el mp3 es destructiu, i destrueix freqüències al comprimir .... si puges el bitrare, es sentirà IGUAL que abans, ja que ja no existeixen les freqüències.
Adéu !

he fet una prova amb un audio:un a 128 i l'altre a 192 kbps amb frequencia tots dos de 48000 khz,al mateix temps que comprimia per pujar bitrate el pasaba per filtres de soroll per treure tota la merda possible
conclusions:el de 192 respecte al 128 nomes pesa 22 mb mes i segons el meu oide el de 192 te una mica mes de calitat de so,mes nitid diria jo,no es que sigui una millora espectacular pero per 22 mb mes penso que tampoc ve d'aqui si li puc treure el pes que vulgui al video deixant-lo a la mateixa qualitat
total,que ja decidire a veure que faig quan arribi el moment,provare un a 228 de bitrate a veure si millora mes i quant pesa (per fer proves nomes)
conclusions:el de 192 respecte al 128 nomes pesa 22 mb mes i segons el meu oide el de 192 te una mica mes de calitat de so,mes nitid diria jo,no es que sigui una millora espectacular pero per 22 mb mes penso que tampoc ve d'aqui si li puc treure el pes que vulgui al video deixant-lo a la mateixa qualitat
total,que ja decidire a veure que faig quan arribi el moment,provare un a 228 de bitrate a veure si millora mes i quant pesa (per fer proves nomes)
Trobo ridícul baixar tant el bitrate del vídeo per acabar pujant el bitrate de l'àudio. No te cap sentit.
Adéu !
Adéu !

tranquil,al video li baixo el pes pero no el bitratePetiso ha escrit:Trobo ridícul baixar tant el bitrate del vídeo per acabar pujant el bitrate de l'àudio. No te cap sentit.
Adéu !

fixat en les captures aquestes de stargate,es un Qf 0.054 i nomes te 396 kbps de bitrate...i tot i aixi esta al 100% del video
[hide]

[hide]

[hide]

[hide]

acabo de posar una peli al forn i us puc assegurar que tinc seriosos problemes per ficar-li mes pes al video,si tot va segons el previst,entre video+AC3 5.1 a 384+audio mp3 a 128 igual no arriba ni a 500 mb o poc mes