quant al dvdvivewer

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
boigandorra
Entrades: 130
Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
Status: Desconnectat

quant al dvdvivewer

Entrada Autor: boigandorra » ds. ago. 14, 2010 13:56

Hola gent,

M'he descarregat el DVDViewer d'aquí http://www.taringa.net/posts/downloads/ ... je%5D.html però no sé pas com fer-lo funcionar.

Existeix algun tutorial?

Gràcies

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: quant al dvdvivewer

Entrada Autor: Oliana » dt. ago. 24, 2010 16:19

Jo el vaig haver de comprar, que pel que val, penso que és millor tenir-lo original i poder-lo actualitzar quan calgui.

La versió oficial es pot posar en català, i el programa és força intuïtiu.

Te'l recomano, sobretot amb el pluguin DVBViewer Recording Service, que et permet enregistrar sense tenir engegat el programa principal, amb l'estalvi de recursos que això comporta :P

Salut!

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Re: quant al dvdvivewer

Entrada Autor: shinnosuke » dj. ago. 26, 2010 13:04

Jo dic el mateix, val mol la pena tindre el Dvbviewer original d'aquesta manera com ha dit l' Oliana, pots capturar el programa sense tindre obert l'aplicació, i a més pots capturar tots els canals del mateix múltiplex,imagina't que fan dues coses a TV3 i al 300 o super 3 o 33, amb aquest fantàstic programa pots capturar tot alhora ( és com un IPLUS semblant ) que aquest no sé si captura el programa del mateix transpondedor ( freqüència ) o es pot veure diferents canals.

T'el recomando per què va molt bé i té moltes funcions, capturar els subs** (** encara que ara hi han problemes per demuxar-los de la manera que jo vull ) els àudios tot.

Salut!

Respon