Hola gent,
M'he descarregat el DVDViewer d'aquí http://www.taringa.net/posts/downloads/ ... je%5D.html però no sé pas com fer-lo funcionar.
Existeix algun tutorial?
Gràcies
quant al dvdvivewer
-
Autor del tema - Entrades: 130
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: quant al dvdvivewer
Jo el vaig haver de comprar, que pel que val, penso que és millor tenir-lo original i poder-lo actualitzar quan calgui.
La versió oficial es pot posar en català, i el programa és força intuïtiu.
Te'l recomano, sobretot amb el pluguin DVBViewer Recording Service, que et permet enregistrar sense tenir engegat el programa principal, amb l'estalvi de recursos que això comporta
Salut!
La versió oficial es pot posar en català, i el programa és força intuïtiu.
Te'l recomano, sobretot amb el pluguin DVBViewer Recording Service, que et permet enregistrar sense tenir engegat el programa principal, amb l'estalvi de recursos que això comporta

Salut!
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Re: quant al dvdvivewer
Jo dic el mateix, val mol la pena tindre el Dvbviewer original d'aquesta manera com ha dit l' Oliana, pots capturar el programa sense tindre obert l'aplicació, i a més pots capturar tots els canals del mateix múltiplex,imagina't que fan dues coses a TV3 i al 300 o super 3 o 33, amb aquest fantàstic programa pots capturar tot alhora ( és com un IPLUS semblant ) que aquest no sé si captura el programa del mateix transpondedor ( freqüència ) o es pot veure diferents canals.
T'el recomando per què va molt bé i té moltes funcions, capturar els subs** (** encara que ara hi han problemes per demuxar-los de la manera que jo vull ) els àudios tot.
Salut!
T'el recomando per què va molt bé i té moltes funcions, capturar els subs** (** encara que ara hi han problemes per demuxar-los de la manera que jo vull ) els àudios tot.
Salut!