Handbrake i rippejar DVDs

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
dd223344
Entrades: 95
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 19:43
Status: Desconnectat

Handbrake i rippejar DVDs

Entrada Autor: dd223344 » ds. maig 08, 2010 10:26

Podríeu penjar algun manual per Handbrake i rippejar DVDs?
En concret m'interessa millorar el tema de la qualitat d'imatge, que és el que no m'acaba de sortir bé. És millor primer "bolcar" el DVD amb DVD Shrink i després processar-lo amb Handbrake, o millor fer-ho tot directament amb Handbrake?

“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Handbrake i rippejar DVDs

Entrada Autor: Petiso » ds. maig 08, 2010 11:45

Doncs SEMPRE SEMPRE SEMPRE primer es bolca el DVD al disc dur, i deprès es comprimeix. Això no afecta a la qualitat d'imatge, però fa treballar menys al lector de DVD que son fràgils.

Ara, per millorar la qualitat s'ha de jugar amb els paremetres del codec (xvid) i de la compresio (en el teu cas Handbrake). Aquest programa no el conec per tant no te puc ajudar. Aquí solem treballar amb el GordianKnot.

Adéu !
Imatge Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: Handbrake i rippejar DVDs

Entrada Autor: axis » ds. maig 08, 2010 14:19

Petiso ha escrit:Ara, per millorar la qualitat s'ha de jugar amb els paremetres del codec (xvid)
o pots remanar a la matriu del codec per deixar-ho canela en rama (Deu meu,em detecta fins i tot els frames que es superposan un a sobre de l'altra i que normalment no es veuen :lol: ),pero no em facis molt de cas que jo faig servir dos codecs a l'hora (un dintre de l'altre)

Respon