Podríeu penjar algun manual per Handbrake i rippejar DVDs?
En concret m'interessa millorar el tema de la qualitat d'imatge, que és el que no m'acaba de sortir bé. És millor primer "bolcar" el DVD amb DVD Shrink i després processar-lo amb Handbrake, o millor fer-ho tot directament amb Handbrake?
Handbrake i rippejar DVDs
Handbrake i rippejar DVDs
“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.
We are Anonymous.
Re: Handbrake i rippejar DVDs
Doncs SEMPRE SEMPRE SEMPRE primer es bolca el DVD al disc dur, i deprès es comprimeix. Això no afecta a la qualitat d'imatge, però fa treballar menys al lector de DVD que son fràgils.
Ara, per millorar la qualitat s'ha de jugar amb els paremetres del codec (xvid) i de la compresio (en el teu cas Handbrake). Aquest programa no el conec per tant no te puc ajudar. Aquí solem treballar amb el GordianKnot.
Adéu !
Ara, per millorar la qualitat s'ha de jugar amb els paremetres del codec (xvid) i de la compresio (en el teu cas Handbrake). Aquest programa no el conec per tant no te puc ajudar. Aquí solem treballar amb el GordianKnot.
Adéu !

Re: Handbrake i rippejar DVDs
o pots remanar a la matriu del codec per deixar-ho canela en rama (Deu meu,em detecta fins i tot els frames que es superposan un a sobre de l'altra i que normalment no es veuenPetiso ha escrit:Ara, per millorar la qualitat s'ha de jugar amb els paremetres del codec (xvid)