Jo tinc molts tes descarges guardades després de haver-les gravat però amb el nom reduït o canviat i tambe estan canviats de disc dur.
Pregunta: jo els comparteixo a la mula, tenen el mateix "e-links",numero o lo que sigui que els originals o be jo estic penjant nous episodis?
Traduït, estic ajuda'n a compartir? o NO
Exemple:
La missió dels Maddigan -01- Rates de carretera (Maddigan's Quest - Road Rats)(TDTrip català-anglès)(TotsRucs.cat)
passara a ser:
01- Rates de carretera (La missió dels Maddigan)
02-
03-
volia penjar una foto de captura de pantalla amb les carpetes però no he pogut
però tant es la questio no es el contingut sinó si es correcte
Terjos
Estic ajuda'n a compartir? o NO
Re: Estic ajuda'n a compartir? o NO
Si estic compartin segons diu ordi estic compartin 175gb
647 arxius i 29 carpetes
jo estic content
però tot te un pro la meva línia es de una mega i no crec que sigui real
aprofito per demanar a tots els que teniu 3, 6 o 10 megas que penseu abans de borrar que ni ha que no os atrapem
exem:
jo ara estic descarregant:
Les germanes McLeod -3x09- Castell de cartes (McLeod's Daughters - A House of Cards)(DVBrip català-english per arakelov)(TotsRucs.cat).avi
i tinc en espera fins a:
Les germanes McLeod -5x05- El retorn de la reina negra (McLeod's Daughters - Return of the Black Queen)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Gracies a tots
terjos
647 arxius i 29 carpetes
jo estic content
però tot te un pro la meva línia es de una mega i no crec que sigui real
aprofito per demanar a tots els que teniu 3, 6 o 10 megas que penseu abans de borrar que ni ha que no os atrapem
exem:
jo ara estic descarregant:
Les germanes McLeod -3x09- Castell de cartes (McLeod's Daughters - A House of Cards)(DVBrip català-english per arakelov)(TotsRucs.cat).avi
i tinc en espera fins a:
Les germanes McLeod -5x05- El retorn de la reina negra (McLeod's Daughters - Return of the Black Queen)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi
Gracies a tots
terjos