Compra On-Line mòdul de 2GB a internet.

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Compra On-Line mòdul de 2GB a internet.

Entrada Autor: shinnosuke » dj. des. 31, 2009 1:25

Bé , per la meva situació no em puc desplaçar segons quins llocs , estic a l'espera de que em diguin quin dia em dirán per entrar a quiròfan , el problema es que per culpa dels dos mòduls de memòria RAM , l'ordinador s'em penjava cada dos per tres , a vegades quan volia es bloquejava , em feia tons de la placa ( 1 to llarg i 3 o 4 curts ) no n'estic segur si són 3 o 4 , però el problema no es aquest si no que la RAM em provocava els problemes , he fet de tot , testos de cada mòdul , a cada ranura , m'explico ,
ranura 1 he probat els mòduls 1,2,3,4 i aixi successivament
ranura 2, mòdul 1,2,3,4
però abans de fer tot això , havia fet un test amb els 4 mòduls i em donava errors , però es que lo més fort al fer els testos dels 4 mòduls per separat unicament posant un mòdul , no m'ha donat error.
He decidit treure dos mòduls , i fer el test de la memòria i no m'ha donat error els dos mòduls posats a la vegada.
Com que no em vull quedar sense una Giga de menys , vull posar un mòdul de 2Gb , per la meva situació com he explicat abans , a on puc compar mitjaçant on-line els mòduls de la memòria RAM?
ja us dic que he fet de tot , i aparentment funcionava correctament ,però quan volia , es penjava sempre que posava la televisió ja els ultims cops i ja fart els bloquejos vaig treure els dos mòduls , no se per quina raó m'ha deixat de funcionar correctament , si m'ha anat de meravella quan vaig ampliar els dos mòduls extres de 512mb cadascún.

Gràcies per adelantat
Bona sortida i entrada d'any 2010 !!!!!!!!!!!
FELIÇ 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respon