Algun Mod d'Emule o Versió Recomanable?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
BlackAdder
Entrades: 37
Membre des de: dv. des. 11, 2009 13:07
Ubicació: Sant Boig de Llobregat
Contacta:
Status: Desconnectat

Algun Mod d'Emule o Versió Recomanable?

Entrada Autor: BlackAdder » ds. des. 12, 2009 16:27

Holaaa, voldria saver si un mod milloraria la meva conectivitat de l'emule ja que al conectar-me a ell em surt LOW ID, havia pensat que potser al posar-me un mod la cosa milloraria una mica ja que està complicat obrir els ports del router.. en fi, algú em pot recomenar algun mod? he llegit que el mephisto és un dels millors, la veritat és que no sé on està la diferència, si algú m'ho pot aclarir una mica tot plegat.. ah per cert tinc la versió 0.49c del e2k i bueno doncs aixó.. que no sé si posar-li mod o que.. alguna recomanació? :P e vist que el emule plus el té molta gent i té una interfase bastant elegant però no sé si és millor que el que tinc jo.. avans el tenia però esque hi han tantes versions que no saps al final quina posar.. >_<

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: Algun Mod d'Emule o Versió Recomanable?

Entrada Autor: axis » ds. des. 12, 2009 19:41

si el que vols es baixar posa el xtreme,scarangel o mephisto,i si vols llençar el morphxt o stullemule,jo recomano scarangel,l'emule plus no implementa xarxa kad,i altre cosa,si no obres els ports es igual quin facis servir,et donara id baixa

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dg. des. 13, 2009 12:58

Doncs jo recomano, el emule normal :-p

Cap mod de l'emule te millorarà la connectivitat. Els problemes que tens tu, son de ports tancats/router/firewall.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
BlackAdder
Contacta:

Entrada Autor: BlackAdder » dg. des. 13, 2009 13:19

Ah val, noltes gràcies per l'aclaració, estava un pél perdut perquè un cop vaig instal·lar el mephisto i em tirava molt més q el emule normal tot i tenint ID baixa. A veure si sol·luciono lo dels ports.. que ja porto anys provant-ho >.<

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dl. des. 14, 2009 12:00

ara per ara el mephisto es el millor per baixar,pero el trobo massa leecher pel meu gust...pero be,si l'han autoritzat...

Autor del tema
BlackAdder
Contacta:

Entrada Autor: BlackAdder » dt. des. 15, 2009 12:05

doncs m'he posat el MorphXT la última versió i realment baixa molt millor que el 0.49c tot i tenint ID Baixa, weno algo és algo però en fi com no obri els ports anem malament :lol:

Respon