Comprar un PC de sobretaula

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Comprar un PC de sobretaula

Entrada Autor: Ermesenda » dt. nov. 24, 2009 20:37

Haig de comprar un PC de sobretaula i voldria algun consell. La persona destinatària del PC només el farà servir per baixar música, alguna peli, connectar-se al FB, al MSN i poca cosa més però, clar, tampoc vull comprar una bírria. M'he mirat el web del PC City i sembla que allà només en tinguin de la marca HP i al web de Media Market només hi ha les fotos però cap especificació i tampoc el preu.

M'he trobat que un HP Pavilion Intel Core 2 Q8300, 4GB memòria, 500 GB DD, t.gràfica Nvidia, GeForce G210 fins a 2303MB, sintonitzador TV + Windows 7 = 549€

I també un d'aquests que són més petits i que diu: HP Pavilion Intel Pentium ES200, 2.5Ghz, 4GB memòria, 500GB DD, Intel GMA3100, sintonitzador TV, disseny ultra reduït + Vista home premium= 449€

La cosa és que no entenc res de tots aquests números i lletres (bé, alguns sí) o sigui que no sé si és millor un Core 2 o un Pentium ni si la Nvidia és de lo milloret o està ja juràssica.
Sabeu si hi ha una cosa mínimament decent per uns 500€? És que després també haig de comprar la pantalla, el teclat, els altaveus i el ratolí. Seria possible que tot plegat no em passés dels 700€?

Entre els participant sortejaré un pernil ;-)

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Comprar un PC de sobretaula

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 24, 2009 21:32

Doncs, pel que demanes, amb QUALSEVOL ordenador en tens prou.

En cas de fix
Doncs, mira't la marca, però amb QUALSEVOL ordenador en tens de sobres (pel que demanes). Així que jo de tu, pel que fa la torre no me'ls gastaria, i me'ls gastaria mes amb la pantalla i uns bons altaveus per exemple.

Un ordenador decent, COMPLERT (torre, pantalla, teclat, ratoli + altaveus)..... el pots trobar per 400 euros !!!!

Això si, has de mirar i vigilar que compres.

En cas de portatil
Partint d'aquesta premisa, has de triar:
- Marca.
- Pes.
- Mida.

La marca, es indiferent, qualsevol de les conegudes aniran be, evita les marques que no coneix ningú de grans superficies.
Tot lo que sigui HP, compag, lg, asus, toshiva, etc està bé.

El pes i la mida .... doncs depend de si el vol moure molt. Ara mateix, soc partidari dels miniportatils, surten molt be de preu i son molt portables.

Adéu !
Imatge Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 24, 2009 21:34

Ah ......... i oblide't del vista !! O XP o 7 (o linux).

Adéu !
Imatge Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dc. nov. 25, 2009 1:19

Quasi no puc aportar gaire cosa més perquè ja t'ho han dit tot, però entre els dos PCs que comentes és bastant millor el primer.
El primer porta una gràfica Nvidia específica, i el segon porta una gràfica Intel integrada en placa. A la llarga, quan treguin el Windows "8" (és un dir), potser la integrada en placa no et serveix, perquè deu tenir 128Mb de memòria, contra els 2300 de la Nvidia.

De totes maneres, per fer Facebook i connectar-se a internet no et cal tanta màquina, com t'ha dit el Petiso. Així que els dos t'aniran igual de bé pel que busques.

I el processador del primer també és superior al del segon. El segon PC té l'avantatge del preu i del disseny reduït, que sovint s'agraeix, encara que a la llarga t'adonaràs que serà poc ampliable.
Petiso ha escrit:Doncs, mira't la marca, però amb QUALSEVOL ordenador en tens de sobres (pel que demanes). Així que jo de tu, pel que fa la torre no me'ls gastaria, i me'ls gastaria mes amb la pantalla i uns bons altaveus per exemple.
Completament d'acord!!!

Un pernil entre el Petiso i jo.... mmmmmm parteix-lo en dos i ja ens hi conformem :mrgreen:

Salutacions!!!

Ferriol
Entrades: 1432
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18

Entrada Autor: Ferriol » dc. nov. 25, 2009 8:26

Hola,
A Pricoinsa tens ordinadors des de 240€, però el de 446,6 està força bé.

I a NeoByte uns a partir de 296€ (Pentium dual E5300, 2 Mb de ram, 500 de disc dur) que penso són una molt bona opció.

Hey, que jo també vull un tall de pernil. :wink:
Salut i sort
Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dc. nov. 25, 2009 10:43

si vius a barna tambe pots comprar nomes les peçes que tu vulguis al pcgreen i despres el montas a casa,surt molt be de preu (o tambe t'ho poden montar alla si vols)

si nomes vols fer servir el pc per aixo que dius no crec que et costi gaire

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46

Entrada Autor: Ermesenda » dc. nov. 25, 2009 21:46

Moltes gràcies nois. Crec que tots us heu guanyat un pernil. Ja us l'enviaré :P
axis ha escrit:tambe pots comprar nomes les peçes que tu vulguis al pcgreen i despres el montas a casa
M'ha arribat al cor que et pensis que jo sóc capaç de muntar un PC :wink:

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58

Entrada Autor: taopaipai » dj. nov. 26, 2009 13:57

Els del Pricoinsa són uns lladres. Quan treballava en un departament de la universitat, vam comprar una partida. Com portaven un segell de garantia no els podíem obrir. Un cop els vam obrir per a fer-lis alguns canvis vam veure que algunes de les peces que s'indicaven a la factura no es corresponien amb els que portaven els pc's. Una colla de lladres són!

I els del PC Green... Més val que tinguis clar què vols comprar perquè els venedors tenen més coneixements en ordinadors que jo de filosofia kantiana.

Els equips montats del NeoByte i del Life Informatica estan prou bé.

Respon