Sortida VGA d'un portàtil per a que només mostri videos

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Sortida VGA d'un portàtil per a que només mostri videos

Entrada Autor: Oliana » dg. oct. 18, 2009 20:32

Hola a tothom :P

Fa uns dies us preguntava si coneixieu alguns videos d'imatges abstractes i em vau ajudar mooolt... jeje.
Ara els videos ja estan muntats, i s'han de projectar amb el projector en una actuació...

El tema és que si connecto el portàtil per D-sub (o VGA) al projector, em mostra els moviments del ratolí quan executo el video... i clar... això NO!!!!

Algú sap alguna manera de posar videos des d'un portàtil però que per la sortida VGA només renderitzi la imatge i no els moviments del mouse???? I que per la pantalla del portàtil sí que pugui moure'm tranquilament sense que es projecti?

No sé si m'explico :?

Gràciesssss

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida VGA d'un portàtil per a que només mostri videos

Entrada Autor: conradtgn » dg. oct. 18, 2009 20:36

Sip, amb el programa que et vaig enviar :wink: :D
O bé si la gràfica és una ATI (cosa rara en portàtils) posar-la en mode "Theater Mode".

Adéu!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dg. oct. 18, 2009 20:42

Doncs que al sortida VGA del portàtil configurar-la com a segon monitor !

D'aquesta manera, al monitor del portàtil pots tindre el explorador, ratolí, etc .... i al segon monitor tindre el vídeo !

Adéu !
Imatge Imatge

conradtgn

Entrada Autor: conradtgn » dg. oct. 18, 2009 21:00

Petiso ha escrit:Doncs que al sortida VGA del portàtil configurar-la com a segon monitor !

D'aquesta manera, al monitor del portàtil pots tindre el explorador, ratolí, etc .... i al segon monitor tindre el vídeo !

Adéu !
Però això amb una ATI! Amb nVidia l'únic que faràs és arrossegar el reproductor al canó i aleshores es veurà el ratolí, a més que si has de fer mescles no ho podras fer... :|
Almenys jo tinc una nVidia i no puc posar sols video al canó, se'm veu el ratolí :roll:

a10!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. oct. 18, 2009 22:00

No no ...... es independent de marques això.

Tu pots configurar les sortides com vulguis ...... si fiques la sortida VGA com a extensió del escriptori, com a segon monitor, el ratolí només es veurà si el mous allí. I lo que tinguis al primer monitor (explorador per escollir vídeos, música) no es veurà al segon monitor.

Mentre responc aquest missatge, tinc al segon monitor la TV ....... i t'asseguro jo que el cursor no es veu :-p

Adéu !
Imatge Imatge

conradtgn

Entrada Autor: conradtgn » dg. oct. 18, 2009 22:37

Tens ATI amb "theater mode" o nVidia amb dual view?
Però la TV li has posat arrastrant la finestra del programa amb el cursor fins al segon monitor, o miminitzada a la pantalla 1 el programa, i et surt el video a pantalla completa a la pantalla 2 (és el cas del "theater mode de ATI")

El que dic en el meu cas (nVidia, dual view) és que no puc tenir la finestra de video del bsplayer a la pantalla 1 i veure el video a la pantalla 2. Sols puc veure el video a la pantalla 2 si l'arrossego amb el mouse a la pantala 2. Llavors si no li paso el mouse no el veig, clar (el cursor) :wink:

Mentres que abans que tenia ATI amb theater mode, tenia el bsplayer miminitzat a la pantalla 1 i veia el video a pantalla competa a la pantalla 2.

A veure si és cosa de les opcions de la meva gràfica (drivers), que és dolenteta :|

a10!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. oct. 18, 2009 22:44

El esctitori "doble" o diga-li com vulgis, es cosa del windows, no de la tarja gràfica :-)

Només cal anar a "propiedades de pantalla", "configuracion", seleccionar el segon monitor .... i apretar a "extender el escritorio ....".

Adéu !
Imatge Imatge

conradtgn

Entrada Autor: conradtgn » dl. oct. 19, 2009 16:58

Sí, aquesta és l'altra forma, però el que jo dic és que tu obres el video i:
a-) tens la finestra de video a la pantalla 1.
b-) tens la finestra de video a la pantalla 1 (inclús miminitzat) i se't veu a pantalla completa a la pantalla 2.
c-) perquè el video se't vegi a la pantalla 2 has d'arrossegar la finestra de video manualment a la pantalla 2.

El que Oliana diu (opció b) és que al canó SOLS se li vegi el video, que MAI se li vegi el cursor. (Mode Theater de ATI, o usar un programa mesclador de vídeo). És a dir derivar TOT video directament a pantalla 2 i seguir veient-lo a la pantalla 1.
M'entens ara el què vull dir :roll: ?

a10!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 19, 2009 17:12

No se per que complicar-se tant la vida .... es mes simple que tot això :-p

Ara tinc el vídeo obert al 2on monitor ...... al primer, vaig al explorador de windows, faig doble click al vídeo que vull, i s'obre al segon monitor ..... no es veu ni cursor ni res.

Adéu !
Imatge Imatge

conradtgn

Entrada Autor: conradtgn » dl. oct. 19, 2009 17:39

Doncs jo si no activo el Theater Mode de ATI, o bé arrossego la finestra de vídeo a la pantalla 2 no se'm veu pas el video. Mentre que sí que se'm veu amb un programa mesclador de video.
Coses del meu PC...
El que et surt a tu és el que em fa a mi amb Theater Mode de ATI. Però des de windows no em deixa pas.

a10!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 19, 2009 17:47

Weno, que el Oliana trii qui la te mes llar.......... vull dir el mètode que li vagi millor :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Respon