Hola nois i noies, no sabia si posar aquest post aquí o al subforum de "Monster", crec que aquí pot resultat més útil per molta gent. Vaig descarregar la primera versió de Monster però la majoria dels capítols es veien malament des de HD multimèdia i retroprojector, que és el meu sistema; ara, arran de problemes similars als darreres capítols de "Les cròniques de Sara Connor" he llegit al seu subfòrum que és un problema de definició, no he aclarit si es problema de HD Mmedia o retro (crec que això darrer), em podríeu explicar com s'arregla, si és pot arreglar?.
Vista però la informació he decidit baixar la nova versió que s'esta currant el Marcos 91 i que té més definició, a partir d'aquí més preguntes, la primera (obvia), solucionaré el problema de mala visualització per retro amb la nova versió no?, la segona (altruista

), és la primera vegada que repeteixo una sèrie. Que interessa més a TRs? que mantingui les dues versions? que vagui esborrant la versió vella conforme tingui la nova? (de moment no tinc problemes d'espai i ho deixo tot en línia ... sí està en català que és el cas de tot el d'aquí)