Ei holaa!!
Potser m'he tornat boja, però hi ha una cosa que no entenc: com pot ser que si tinc un emule obert quan clico a un enllaç s'obre un altre cop la mula?? No sé si s'enten del tot, o és que ja soc un cas perdut per no comprendre res, a veure si algú em pot ajudar, sino esborraré la mula i la tornaré a conectar, perquè no ho entenc.
I una altra cosa, mirant a la llista de routers per obrir ports, hi han 4 routers xavi, però no trobo el xavi 7968 que és el que tinc. Algú em pot ajudar??
Quina merda haver formatejat l'ordinador perquè ara tinc un embolic......
Problemes amb la mula
-
Autor del tema - Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
-
Re: Problemes amb la mula
Ja està solucionat, suposo que reiniciant s'ha arreglat!!sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Potser m'he tornat boja, però hi ha una cosa que no entenc: com pot ser que si tinc un emule obert quan clico a un enllaç s'obre un altre cop la mula?? No sé si s'enten del tot, o és que ja soc un cas perdut per no comprendre res, a veure si algú em pot ajudar, sino esborraré la mula i la tornaré a conectar, perquè no ho entenc.
-
- Entrades: 21323
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
sandrucheta ha escrit:Ja està solucionat, suposo que reiniciant s'ha arreglat!!sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Hola Sandrucheta,
Doncs me n'alegro moltíssim. Així tot reiniciant jo també soluciono moltes vegades (tot i que sembla una ximpleria) i just t'ho anava a suggerir en veure que cap "mestre" et contestava al fòrum. Bé, doncs Felicitats !!

I una altra cosa, a que no vas adonar-te que també et vàrem "felicitar" aquí a TotsRucs pel teu aniversari ??? http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=6&t=6116

Moltes gràcies per la teva col·laboració i una abraçada !

-
Ei holaa!!!
Moltes gràcies per l'informació, no ho sabia pas, sorry, continuo encara una mica perduda

Moltes gràcies per l'informació, no ho sabia pas, sorry, continuo encara una mica perduda

-
- Entrades: 21323
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Bé, la intenció era de que fos un MP però se m'ha colat al post i com d'aquí no es pot esborrar, doncs mira també que hi farem... 

Moltes gràcies!