Problemes amb la mula

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Problemes amb la mula

Entrada Autor: sandrucheta » dj. jul. 02, 2009 23:20

Ei holaa!!
Potser m'he tornat boja, però hi ha una cosa que no entenc: com pot ser que si tinc un emule obert quan clico a un enllaç s'obre un altre cop la mula?? No sé si s'enten del tot, o és que ja soc un cas perdut per no comprendre res, a veure si algú em pot ajudar, sino esborraré la mula i la tornaré a conectar, perquè no ho entenc.

I una altra cosa, mirant a la llista de routers per obrir ports, hi han 4 routers xavi, però no trobo el xavi 7968 que és el que tinc. Algú em pot ajudar??

Quina merda haver formatejat l'ordinador perquè ara tinc un embolic......

Autor del tema
sandrucheta

Re: Problemes amb la mula

Entrada Autor: sandrucheta » dv. jul. 03, 2009 11:05

sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Potser m'he tornat boja, però hi ha una cosa que no entenc: com pot ser que si tinc un emule obert quan clico a un enllaç s'obre un altre cop la mula?? No sé si s'enten del tot, o és que ja soc un cas perdut per no comprendre res, a veure si algú em pot ajudar, sino esborraré la mula i la tornaré a conectar, perquè no ho entenc.
Ja està solucionat, suposo que reiniciant s'ha arreglat!!

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dv. jul. 03, 2009 17:53

sandrucheta ha escrit:
sandrucheta ha escrit:Ei holaa!!
Ja està solucionat, suposo que reiniciant s'ha arreglat!!

Hola Sandrucheta,

Doncs me n'alegro moltíssim. Així tot reiniciant jo també soluciono moltes vegades (tot i que sembla una ximpleria) i just t'ho anava a suggerir en veure que cap "mestre" et contestava al fòrum. Bé, doncs Felicitats !! :D

I una altra cosa, a que no vas adonar-te que també et vàrem "felicitar" aquí a TotsRucs pel teu aniversari ??? http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=6&t=6116 :mrgreen: :wink:

Moltes gràcies per la teva col·laboració i una abraçada ! :P

Autor del tema
sandrucheta

Entrada Autor: sandrucheta » dv. jul. 03, 2009 20:26

Ei holaa!!!
Moltes gràcies per l'informació, no ho sabia pas, sorry, continuo encara una mica perduda :oops: :oops: :oops:

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dv. jul. 03, 2009 20:41

Bé, la intenció era de que fos un MP però se m'ha colat al post i com d'aquí no es pot esborrar, doncs mira també que hi farem... :oops:
Imatge

Moltes gràcies!

Respon