Bon vespre!
A veure m'explico: m'han gravat en un DVD una gravació d'una programa de TDT enregistrat el HDD d'un TDT, el problema és que hi han quedat incrustats els subtítols (a la gravació original del HDD, pel que m'han dit també). Volia saber si hi ha alguna manera d'eliminar-los o desactivar-los (ja que no sé si està en una pista a part o que). Reproduint el DVD, em surt activa l'opció de subtítol, però no em deixa desactivar-la...
Espero haver-me explicat!!
Moltes gràcies!
Eloi
Eliminar subtítols TDT
Re: Eliminar subtítols TDT
Jo també m'hi he trobat i no s'hi pot fer res, o això m'han dit. Sembla ser que queden com incrustats i ja has begut oli. Tot i així no sóc gens experta en el tema o sigui que si ningú més sap com fer-ho potser és que no es pot fer.
L'única opció que m'han donat perquè no em torni a passar és anar al Menú del gravador i buscar per allà dins l'opció de subtítols i desactivar-ne la gravació. Tot i que tinc un DVD gravador amb HDD força nou, sembla que tampoc no puc gravar-me els subtítols (i posar-los o treure'ls sempre que ho vulgui) ni gravar el dual. Potser a la persona que t'ha gravat el DVD li passa el mateix.
I aprofito per demanar a qui ho sàpiga, quina marca i model de DVD-HDD gravador hi ha que gravi dual i subtítols sense que te'ls incrusti?
Gràcies
L'única opció que m'han donat perquè no em torni a passar és anar al Menú del gravador i buscar per allà dins l'opció de subtítols i desactivar-ne la gravació. Tot i que tinc un DVD gravador amb HDD força nou, sembla que tampoc no puc gravar-me els subtítols (i posar-los o treure'ls sempre que ho vulgui) ni gravar el dual. Potser a la persona que t'ha gravat el DVD li passa el mateix.
I aprofito per demanar a qui ho sàpiga, quina marca i model de DVD-HDD gravador hi ha que gravi dual i subtítols sense que te'ls incrusti?
Gràcies
Re: Eliminar subtítols TDT
Gràcies Ermesenda!
Així ho ha fet l'amic que m'havia gravat el DVD, ara ha anat en algun menú del DVD Gravador i ha desactivat l'opció dels subtítols en la gravació
La pregunta que fas d'un gravador que gravi Dual i et permeti això amb els subtitols no et puc ajudar, em sap greu ;(
Salut!
3bg
Així ho ha fet l'amic que m'havia gravat el DVD, ara ha anat en algun menú del DVD Gravador i ha desactivat l'opció dels subtítols en la gravació

La pregunta que fas d'un gravador que gravi Dual i et permeti això amb els subtitols no et puc ajudar, em sap greu ;(
Salut!
3bg