Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
training
Status: Desconnectat

Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#1

Entrada Autor: training » ds. feb. 14, 2009 12:37

Hola:

Darrerament ens han adaptat l'antena de la finca per a poder rebre TDT.

El canvi a TDT em preocupava poc perquè tinc un Windows Media Center 2005 amb dues targetes sintonitzadores híbrides que em permeten connectar tant a televisió analògica com digital.

La meva sorpresa ha estat quan, ara que rebo una quarententa de televisions digitals... TV3 no em funciona! Totes les altres es veuen correctament, però TV3 em dóna un missatge d'error de vídeo. Temps enrere emetien en format HD però em sembla que ja no ho fan (per si aquest fos el problema). A algú més li passa? Teniu alguna idea d'on pot ser el problema?

Per donar més pistes (o potser és un problema diferent), el canal 3-24 em surt sense so.

Algú sap què pot estar passant? :(




Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#2

Entrada Autor: Oliana » ds. feb. 14, 2009 12:59

training ha escrit:el canal 3-24 em surt sense so.
És perquè el canal emet en Mono i no en estèreo. Si tens instal·lat el "ffdshow audio decoder", canvia l'opció Mp1-Mp2 cap a libavcodec, i podràs decodificar tant els monos com els estèreos. Si així no et funciona ja no sé ajudar-te.
Imatge


Autor del tema
training
Status: Desconnectat

Re: Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#3

Entrada Autor: training » ds. feb. 14, 2009 18:47

Ei, Oliana, 10 punts! Això és rapidesa! :D

Ho provo demà, a veure si ja puc escoltar el 3-24.

De tota manera, el que em preocupa més és això de TV3. Fins que no ho tingui resolt, em quedo amb la tele analògica. Què pot ser? Algun codec de video "despendolat"?

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#4

Entrada Autor: shinnosuke » dv. feb. 27, 2009 23:38

Hola company , et recomano el programa DVBVIEWER es molt molt bó ! i li dóna mil patades a windows media center ,
el que NO fa el media center es capturar el video amb les pistes d'àudio que emet el canal
per exemple:

el K3 emet 3 pistes d' àudio , CATALÀ , VERSIÓ ORIGINAL i AUDIO DESCRIPCIÓ , tot això es quan el canal està emeten un programa , per exemple DORAEMON , de dilluns a divendres a les 18,30h aproximadament emet en versió original i en audio descripció ( per a persones cegues , surt una veu off narrador indicant el que passa a imatge )
bé el que deia , el media center no captura això , els audios , ni els subtítols , tampoc té el TELETEXT a l'abast , que no el pots consultar com si fos un televisor normal i corrent , ni com he dit els subtítols ,
el programa de televisió de TDT i SAT , DVBviewer et permet fer això

gravar el canal amb tantes pistes d'àudio que tingui
gravar els subtítols , gravar el TELETEXT , tot , i el video el pots veure novament amb el mateix programa reproductor DVBviewer ja que també reprodueix videos , i pots veure el teletext , com si fos EN DIRECTE !
jo et recomano que t'agafis el programa DVBviewer , per 15euros tens la llicència BARATA I PER DE VIDA
el media center está i bé però tots aquests detalls no ho té
en el meu cas per a una cosina meva , li gravo els BARRUFETS , i li incorporo l'àudio en anglès i català i subtítols , TOT com si fos original i en directe , ho passo tot a DVD ,
el problema del windows media center es que et captura amb un format no gaire compatible amb alguns programes , el que et dic jo va molt bé , necessitarás el PROJECTX , per DESMULTIPLEXAR es adir per a separar el video amb les pistes d' àudio i subtítols en el cas que s'hagin emès , i a partir d'aqui amb un programa de edició de DVD ja pots fer els menús i tota aquesta tasca
ET RECOMANO AQUEST PROGRAMA va molt bé , i pots fer servir per ultim el comandament del media center personalitzar els botons va molt bé , i tots et diriem això , agafa,t el dvbviewer i deixa de banda el media center ,
sense cap problema pots tindre les dues sintonitzadores que dius , el programa et permet sintonizar els canals de les dues sintonitzadores , per exemple en el cas que tinguessis SATÈL.LIT i TDT però el cas teu no es aquest

ja em dirás et dono la web http://www.dvbviewer.com
i ja em dirás
SALUTACIONS
deixa de banda el media center que es una CACA


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#5

Entrada Autor: Oliana » ds. feb. 28, 2009 1:21

shinnosuke ha escrit:en el meu cas per a una cosina meva , li gravo els BARRUFETS , i li incorporo l'àudio en anglès i català i subtítols , TOT com si fos original i en directe , ho passo tot a DVD ,
el problema del windows media center es que et captura amb un format no gaire compatible amb alguns programes , el que et dic jo va molt bé , necessitarás el PROJECTX , per DESMULTIPLEXAR es adir per a separar el video amb les pistes d' àudio i subtítols en el cas que s'hagin emès , i a partir d'aqui amb un programa de edició de DVD ja pots fer els menús i tota aquesta tasca
Shinnosuke, amb quin programa ho passes tot això a DVD, i que inclogui els subtítols? Si els subtítols DVB-T els emeten en català i en anglès, pots posar-hi els 2 idiomes en aquest DVD?

Avatar de l’usuari

Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46
Status: Desconnectat

Re: Windows Media Center 2005 i TV3 en TDT

#6

Entrada Autor: Dende » ds. feb. 28, 2009 22:00

Deu fer-ho amb un programa d'autoria de DVDs, suposo.
Imatge

Respon