EM FALLA EL KAD
EM FALLA EL KAD
Doncs be fa uns dies que vaig cambiar de router per cuestions de agafar el imagenio de telefonica. Vaig obrir els ports que ja tenia oberts al anterior router al nou i per defecte com ja tenia vaig posar el 4662 tcp i el 4672 udp pero ara quan comprobo els ports el UDP em falla ! i encara que es posi verda la fletxa del KAD casi no hi ha resultats i no em tira la mula ni a trets! El servidor si que em conecta i tinc id alta!
Alguna solucio?(aixo si explicada per principiants !!)
Salut!!
Alguna solucio?(aixo si explicada per principiants !!)
Salut!!

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Re: EM FALLA EL KAD
Suposo que continues amb l'antiga instalacio de l'emule. O sigui, que no es una nova instal·lacio no??
Salut a tothom
Salut a tothom

Primer pas, canviar el port per un diferent !! Aquest alguns proveïdors el tanquen directament.
Segon pas, si encara no s'arrelga, actualitza el nodes per exemple d'aquest adreça:
http://emule-inside.net/nodes.dat
Si així no te va .... avisa que provarem altres coses :-p
Adéu !
Segon pas, si encara no s'arrelga, actualitza el nodes per exemple d'aquest adreça:
http://emule-inside.net/nodes.dat
Si així no te va .... avisa que provarem altres coses :-p
Adéu !

Segueixo amb la mateixa mula que abans de canviar el router
Alguna ideia sobre algun port que vagi ara be?
Dema petiso, probare el arxiu aquest que em poses ! Suposo que haig de instalar-ho amb la mula parada sobrescriguent els nodes antics, no?¿?
Salut i gracies!
Alguna ideia sobre algun port que vagi ara be?
Dema petiso, probare el arxiu aquest que em poses ! Suposo que haig de instalar-ho amb la mula parada sobrescriguent els nodes antics, no?¿?
Salut i gracies!

Qualsevol aleatori que te faci gracia :-p Mes gran de 10.000.
Sobre lo dels nodes ..... doncs la majoria de versions ja tenen una opció que es diu "load nodes from url" o algo així, a l'apartat kad.
Adéu !
Sobre lo dels nodes ..... doncs la majoria de versions ja tenen una opció que es diu "load nodes from url" o algo així, a l'apartat kad.
Adéu !

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Sortirás a l'APMaliga ha escrit:Suposo que continues amb l'antiga instalacio de l'emule. O sigui, que no es una nova instal·lacio no??
Salut a tothom

He posat la direccio que m'has donat a "nodes.dat des de url:" i he marcat la opció. I res de res continuo amb la fletxa groga!Petiso ha escrit:Qualsevol aleatori que te faci gracia :-p Mes gran de 10.000.
Adéu !
Gracies Petiso !

El groc, vol dir que va, pero tens el port tancat.
Revisa el post, que el tinguis be obert al router, prova de canviar-lo, i/o arpeta al boto "recheck firewall" de la pestanya kad.
Adéu !
Revisa el post, que el tinguis be obert al router, prova de canviar-lo, i/o arpeta al boto "recheck firewall" de la pestanya kad.
Adéu !

Solucionat!El tallafocs del windows habia posat 4673 en comptes de 4672 per el port UDP!
Vaja despistat que estic fet!!
De totes formes moltes gracies Petiso!!!
Salut!!
Vaja despistat que estic fet!!
De totes formes moltes gracies Petiso!!!
Salut!!