Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#1

Entrada Autor: Oliana » dv. gen. 30, 2009 18:16

Doncs per codificar en H264 utilitzo el MeGui, però aquest programa també pot codificar en XviD-AVI.

És un programa fàcil de fer anar... Algú l'ha provat? Li ha quedat bé la compressió? Pros i contres....
Almenys amb la HD és també molt fàcil de fer anar...



Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#2

Entrada Autor: Ayu » dv. gen. 30, 2009 20:27

Doncs el megui, al igual que el gordian, no és més que una interfície que engloba diferents programes.
Si ho configures igual que al Gordian, doncs tindràs la mateixa qualitat, ni més ni menys : P
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14676
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#3

Entrada Autor: r5004 » ds. gen. 31, 2009 14:54

Fa temps el feia servir, però vaig tornar al GK perquè em creava els vídeos de la mida que volia, em refereixo que si un vídeo volia que fos de 550 Megues, el resultat final tenia 510 Megues o 580 Megues per exemple. En canvi, amb el GK i amb els mateixos valors de Bitrate, passades, codec... afinava molt més, diferencies de 3-4 Megues.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#4

Entrada Autor: Kaku » dl. feb. 02, 2009 18:15

Oliana jo per codificar vídeos en x264 et recomano el Ripbot.

Vaig estar provant el tema del MeGui durant un temps però personalment trobo que és bastant complex i té moltes opcions i si no domines gaire el tema és força complicat.

En canvi, aquest que et dic és molt més senzill, amb pocs passos et queda molt bé i té totes les principals opcions, això si el resultat només pot ser en format mp4 o mkv, i el Xvid no el suporta.

És molt senzill i fàcil de fer anar. :D
Imatge


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#5

Entrada Autor: Oliana » dl. feb. 02, 2009 19:47

Li donaré una ullada... però em fa l'efecte que serà com un autoGordian, que hi ha coses que no pots controlar.

Jo el MeGui el trobo bastant senzill. Amb el Megui només codifico el Video a 720p amb el codec H264 (i compressor x264). L'àudio el codifico amb l'eina del spk2010 (que ara codifica amb el eac3to) i els subs els extrec amb el suprip (no confondre amb subrip).

Un cop tinc l'àudio AC3 rebaixat a AC3 estàndard, el video en AVC H264, i els subs, ho muxo tot amb el MKVmerge, que és l'eina que crec que et dóna més opcions per a que quedi el mkv com tu vols.

Salut!

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#6

Entrada Autor: Ayu » dl. feb. 02, 2009 23:51

Oliana ha escrit:Li donaré una ullada... però em fa l'efecte que serà com un autoGordian, que hi ha coses que no pots controlar.

Jo el MeGui el trobo bastant senzill. Amb el Megui només codifico el Video a 720p amb el codec H264 (i compressor x264). L'àudio el codifico amb l'eina del spk2010 (que ara codifica amb el eac3to) i els subs els extrec amb el suprip (no confondre amb subrip).

Un cop tinc l'àudio AC3 rebaixat a AC3 estàndard, el video en AVC H264, i els subs, ho muxo tot amb el MKVmerge, que és l'eina que crec que et dóna més opcions per a que quedi el mkv com tu vols.

Salut!
Efectivament, és una mena d'autogordian però molt més configurable.
Però no té les mateixes opcions que el megui o que fer-ho a pèl.

Per cert, la versió del rebitrate és la 1.0.9? La que jo tinc encara va amb besweet...
Imatge


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#7

Entrada Autor: Oliana » dt. feb. 03, 2009 0:12

Ayu ha escrit:Per cert, la versió del rebitrate és la 1.0.9? La que jo tinc encara va amb besweet...
Jo tinc la 'beta' 2.0.1 (Oliana's version), tal com ho sents :P . La tinc a través de via privada doncs encara s'està testejant...

De totes maneres, spk2010 la podries publicar, no?

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Què tal el MeGui, en comptes del Gordian...?

#8

Entrada Autor: Ayu » dt. feb. 03, 2009 10:31

Si ni a tu ni al spk no us fa res, em podries passar la beta de l'oliana's version?
Imatge

Respon