Oliana ha escrit:Jo diria que tots els reproductors de BluRayDisc tenen sortida HDMI. Han de donar 1080 línies i si no és amb HDMI no sé com ho faran.
Sí, però no HDMI1.3. ; )
El tema és que els Televisors actuals (plasmes i LCDs) tots suporten el HDMI 1.3, així que a través de la TV es pot escoltar. No obstant se sentirà en estèreo, i jo el que vull és passar-lo pel amplificador 5.1 a través de la sortida d'àudio digital, per a sentir-lo amb els 5 altaveus més el subwoofer.
Sé que la Play3 fa un transcode d'aquests àudios per a deixar-los en Dolby Digital estàndard, i així poder extreure'ls a través de l'àudio digital, però no sé si això també ho fan tots els reprodutors de sobretaula.
Ja et dic que suposo que sí, però no en tinc ni idea: P
Pensa que tots porten també sortida de video compost, i no tindria sentit vendre pel·lícules que només uns quants usuaris puguin sentir.
Crec que és lògic pensar que fan un transcode de la mateixa manera que ho feien ja els primers DVDs. O has vist alguna pel·li en 5.1 amb so de la tele i que només se sentissin els canals FL i FR?
Doncs això. Però repeteixo, un cop més, que ni idea.
I sí. Sí que és del MM. El model és el BD-300
http://es.lge.com/products/model/detail ... d300.jhtml#
En principi és només per reproduir BD i també el faria servir per escoltar música de CD's (riuràs però és així). Per la resta, faig servir el PC MediaCenter.
No, no riure pas, jo també poso els CDs al DVD : P
Crec que no me'l compraré, perquè esperaré a que el MediaPortal reprodueixi BluRays, i així per 80 euros ho tinc tot allà mateix. Sé que el PowerDVD actualment suporta aquests àudios i també els hi fa un transcode a AC3 standard, així que suposo que quan el MP reprodueixi BluRays, també ho farà.
Ei! Que jo no deia que no te'l compressis, eh? Jo quan el vaig veure també em va cridar l'atenció, però el BluRay és un format en el que no hi confio massa i sé que si ha de tirar endavant no trigaran a haver-hi reproductors per menys de 100€.
Merci!
No sé de què, la veritat, només he donat el meu punt de vista i no he respost al que preguntaves perquè no en tenia ni idea, però de res : P