Problemes amb DVBViewer i Woxter USB TV Digital

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
keane
Entrades: 45
Membre des de: dl. nov. 20, 2006 22:34
Status: Desconnectat

Problemes amb DVBViewer i Woxter USB TV Digital

Entrada Autor: keane » dl. des. 01, 2008 19:57

Hola

Tinc un petit problema amb el meu usb tdt (Woxter Usb Digital), es una mica vell, tindrá uns 2 anys. El vull fer funcionar amb el meu portatil amb windows vista home basic, en un principi instalo perfectament tot lo referent als drivers. Com que el programa que porta el cd no es compatible amb vista, decideixo instalar el dvbviewer (versió retail) mes nou, que segons he llegit es compatible amb windows vista. S´instala tot perfecte, quan engego el dvbviewer, el configuro,etc... Quan ja esta tot configurat el programa em demana que l´inicii en mode administrador. Aixo ho faig, s´engega correctament, i veig ja la emisió dels canals. Aleshores aqui ve el problema crucial, amb tots els codecs mpeg2 necesaris instalats i amb la configuració correcta, decideixo a fer una gravació. Activo la gravació i al cap de 30 segons o aixi, se´m posa la pantalla negra, pero encara segueix el icono de REC, en canvi el del nom del programa i demés despareixen. En un principi em penso que es x culpa de la senyal, pero veig que el led del usb tdt esta en verd, que aixo significa que agafa la señal perfectament. Provo els altres codecs mpeg-2 que tinc i em passa el mateix. He provat diferents formules, pero ha arribat el moment que no se que fer mes. I em ralla bastant que pugui veure les emisions, pero en canvi quan intento gravar algo se´m posi la pantalla del programa en negre i que no em gravi res...

Haveu-re si algun expert amb pot ajudar.

Salutacions

Respon