Al fòrum del vdr pel Siemens:
http://vdr-m7x0.foroactivo.com.es/t1291 ... s-not-work
http://vdr-m7x0.foroactivo.com.es/t1292 ... -de-verano
Gràcies! Com per equivocar-se en una coma...Petiso ha escrit:/etc # echo CET-1CEST,M3.4.0,M10.5.0/03:00:00 > /etc/TZ
Uses una versió compilada en Linux? És del SVN?r5004 ha escrit:Ja veuràs que no et decebrà!
Tenia problemes amb la branca "trunk" (errors de captura cada 2x3) i vaig tornar a la vella "unstable". Si necessites algun firmware dels que guardo ja compilat, m'ho dius i te'l passo violant la llicència GPL.
Sí i sí. Abans m'agradava anar bastant a l'última, però la "trunk" no m'anava massa bé i vaig tornar a la 867. Segons el fòrum del vdr, hi havia problemes per compilar les últimes versions, però no sé si ja ho tenen solucionat. Des de que es necessita el JDK no em compilava bé... però fa temps que no ho he tornat a provar. A més, una de les coses que més volia tenir dels nous firmwares, el DLNA, tot i funcionar en el Siemens la tele no el veia per enlloc.arakelov ha escrit:Uses una versió compilada en Linux? És del SVN?
55+15 d'enviament.Petiso ha escrit:PD: 55 euros al final?? està molt bé
Val, l'he baixat, l'executo, selecciono l'idioma, PRO (per el suport de xarxa es aquest, oi?), es posa a descarregar però no se quina versió del firm es. Com ho puc saber?Petiso ha escrit:Per windows, hi ha un "executable" que t'ho fa tot ell sol.
Si l'has baixat d'aquí, és la versió 0.6 revisió 833.spk2010 ha escrit:Val, l'he baixat, l'executo, selecciono l'idioma, PRO (per el suport de xarxa es aquest, oi?), es posa a descarregar però no se quina versió del firm es. Com ho puc saber?
Això no ho tinc clar; en qualsevol cas, pots canviar el nom de la partició després de formatejar el disc. Tens clar com s'ha de formatejar i com fer les particions?spk2010 ha escrit:Quan em demana el nom del volum del disc dur, em surt això: /media/disk-volume-0, s'ha de canviar? això vol dir que si el disc dur no te el nom de volum que indiquem aquí no funcionara?
Jo tinc el "conflictcheckonly" que busca conflictes de programacions, el "streamdev-server" perquè faci streaming i poder veure la TV o les gravacions al PC, i el "mpgplayer" per reproduir fitxers .mpg (que per cert no el faig servir i l'hauria de desinstal·lar...)spk2010 ha escrit:després em diu que hi puc afegir plugins, algun que sigui útil? (a part del de programar cerques de l'EPG)
Això t'ho pregunta al generar el firmware? Si és així, ho pots deixar tal com et ve, i serà allà on gravarà per defecte; però tal com diu l'arakelov, podràs canviar els noms de les particions o la ruta per gravar un cop ho tinguis funcionant. Recorda també que és millor formatar el disc des del Siemens, així t'estalvies haver de particionar/formatar amb els paràmetres "especials" que necessita el Siemens.spk2010 ha escrit:...
Quan em demana el nom del volum del disc dur, em surt això: /media/disk-volume-0, s'ha de canviar? això vol dir que si el disc dur no te el nom de volum que indiquem aquí no funcionara?
...
És just això. També existeix un programa (per linux) que es diu vdradmin, però no sé ben bé què et deixa fer i què no... perquè no l'he fet servir mai.spk2010 ha escrit:La setmana que ve m'ho aniré mirant. Suposo que per a la configuració inicial necessito tenir-lo connectat a un TV. La meva idea es deixar-lo connectat al router i fer servir la interfície web per a gestionar els timers.