Eines per a muntatge HD

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

Eines per a muntatge HD

Entrada Autor: Lambolico » dv. oct. 17, 2008 20:41

Buenas, em disposo a muntar un video Hd amb audio versio original i en castella de DVD rip (de momen es per consum personal, es tracta de la Casa de los 1000 cadáveres, si algú te l'audio en català que mel pasi i el publico). He vist el manual de sincronització amb el cool edit, pero he llegit nose on que no pot treballar amb archius superiors als 2gb, aixó es un problema? I tinc alguns dubtes: com trec l'audio que vui afegir al muntatge del video original? Que pasa si no te el mateix framerate que el video? Un cop tinc l'audio, amb quin programa monto el video sense que perdi qualitat?

Merci ;)

Little man comes when everything goes

mad93
Entrades: 13
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 1:03
Contacta:

Re: Eines per a muntatge HD

Entrada Autor: mad93 » dj. nov. 13, 2008 2:18

Fa temps d'aquesta XD

No sé la limitació del Cool Edit, però és més que aconsellable que per a treballar-hi recomprimeixis el vídeo primer a baixa qualitat, per a carregar-lo al Cool Edit i que aquest no tregui el fetge per la boca.

Per treure l'audio ho pots fer amb el virtualdub o el avidemux, amb els que després també els pots ajuntar al vídeo final. Quan ajuntis vídeo i so fes-ho marcant DirectStream Copy per a que no reprocessi el vídeo.

rvg
Entrades: 329
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró

Re: Eines per a muntatge HD

Entrada Autor: rvg » dj. nov. 13, 2008 15:49

Si encara vols fer-ho jo puc ajudar-te. Necessites fer el que et diu en mad93, i afegir deprés de la línea Source "AssumeFPS(25)"... un cop codificat el fitxer en Xvid, pots sincronitzar-li el fitxer d'audio en castellà i després unir-ho tot amb el MKVmerge.

Per a codificar el video pots seguir aquest manual: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=2653

Respon