be,primer de tot dir que aquest mod tot i que esta basat en l'scarangel (i aquest en xtreme) apreta de valent al router si ho volem posar al limit (cosa que jo sempre faig),no es tant elastic en la pujada com l'scarangel,no es tant suau en les pujades i baixades,s'ha de tenir cura i posar una velocitat de pujada que permeti que la linea de pujada (network adapter,emule control+data) estiguin lo mes rectes i sense alteracions possible (si,ja se que la meva sembla el dragon kan,pero es que acabo de baixar del ftp i porto al router pel cami de la amargor),si aconsseguim aixo i posem a baixar arxius amb prou fonts aconsseguirem estadistiques molt bones ja que la baixada pot arribar a ser brutal
[hide]

[/hide]
com obrir mes slots
[hide]

[/hide]
la resta jo ho deixaria de moment tal cual,encara estic fent proves,pero una cosa curiosa que te aquest mod es aixo
[hide]

[/hide]
podem triar cuants chunks (un chunk son 9.28 mb) pujar a un usuari,en comptes d'un podem donar-li mes,aixo va be si es te una bona pujada,ja que ajudarem mes a aquell usuari i mes credits i avantatge a la seva cua a l'hora de que ens doni algo
de moment aixo