Problema amb el DVBVIEWER em guarda els videos a una ......

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Problema amb el DVBVIEWER em guarda els videos a una ......

Entrada Autor: shinnosuke » dt. set. 30, 2008 18:04

Hola nois !
Dons això que el DVBVIEWER em guarda els videos programats a una altre carpeta , tinc dos discs durs , i no sé el per que em guarda els videos a la unitat D , a configuracion / opciciones , opciones de grabación , tinc una carpeta seleccionada que es a MIS DOCUMENTOS , però no sé per que , quan tinc una programació feta em guarda els videos a la unitat D i les gravacions manuals me les guarda a la unitat i carpeta on tinc seleccionat , el DVBVIEWER té dues maneres de guardar els videos ? les programades a una carpeta i les manuals a una altre ?
algú em pot ajudar si us plau?
gràcies.

SALUT que són dos dies.

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: Problema amb el DVBVIEWER em guarda els videos a una ......

Entrada Autor: Messi20 » dt. set. 30, 2008 21:23

Bones shinnosuke, avere 2 cosets..

Primer; Configuració/Opcions/Carpetes de grabacions...aquí quantes rutes tens asignades?Et recordo que si tens Mis Documentos i la unitat D: l'hauràs de ordenar per ordre on vols que grabi..osigui si vols que et grabi a mis documentos la primera ruta hauria de ser...Administrador\Mis documentos i la segona ruta D:

Segon; Quant programes alguna grabació desde DVBViewer Programació del grabador quant estàs ficant el marge de hora, canal, descripció etc..nosé si t'has fixat al final de on fiques la descripció tens una flexeta, alli pots seleccionar la carpeta de destinació de la grabació!

Espero que hagi quedat clar i pugis solucionar el problema..

a10!
Imatge

Respon