Hola nois !
Dons això que el DVBVIEWER em guarda els videos programats a una altre carpeta , tinc dos discs durs , i no sé el per que em guarda els videos a la unitat D , a configuracion / opciciones , opciones de grabación , tinc una carpeta seleccionada que es a MIS DOCUMENTOS , però no sé per que , quan tinc una programació feta em guarda els videos a la unitat D i les gravacions manuals me les guarda a la unitat i carpeta on tinc seleccionat , el DVBVIEWER té dues maneres de guardar els videos ? les programades a una carpeta i les manuals a una altre ?
algú em pot ajudar si us plau?
gràcies.
SALUT que són dos dies.
Problema amb el DVBVIEWER em guarda els videos a una ......
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: Problema amb el DVBVIEWER em guarda els videos a una ......
Bones shinnosuke, avere 2 cosets..
Primer; Configuració/Opcions/Carpetes de grabacions...aquí quantes rutes tens asignades?Et recordo que si tens Mis Documentos i la unitat D: l'hauràs de ordenar per ordre on vols que grabi..osigui si vols que et grabi a mis documentos la primera ruta hauria de ser...Administrador\Mis documentos i la segona ruta D:
Segon; Quant programes alguna grabació desde DVBViewer Programació del grabador quant estàs ficant el marge de hora, canal, descripció etc..nosé si t'has fixat al final de on fiques la descripció tens una flexeta, alli pots seleccionar la carpeta de destinació de la grabació!
Espero que hagi quedat clar i pugis solucionar el problema..
a10!
Primer; Configuració/Opcions/Carpetes de grabacions...aquí quantes rutes tens asignades?Et recordo que si tens Mis Documentos i la unitat D: l'hauràs de ordenar per ordre on vols que grabi..osigui si vols que et grabi a mis documentos la primera ruta hauria de ser...Administrador\Mis documentos i la segona ruta D:
Segon; Quant programes alguna grabació desde DVBViewer Programació del grabador quant estàs ficant el marge de hora, canal, descripció etc..nosé si t'has fixat al final de on fiques la descripció tens una flexeta, alli pots seleccionar la carpeta de destinació de la grabació!
Espero que hagi quedat clar i pugis solucionar el problema..
a10!