No se quan he de treure algu de l' eMule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
thefirst
Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 21, 2008 14:52
Status: Desconnectat

No se quan he de treure algu de l' eMule

Entrada Autor: thefirst » ds. set. 27, 2008 10:53

El meu dis dur no es de capacitat infinita, per aixo haig d'anar borran coses i deixar-les de compartir, pero molts cops al mirar les fonts nhi ha un numero com 1-34, com puc saber el numero exacte?

Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: No se quan he de treure algu de l' eMule

Entrada Autor: axis » ds. set. 27, 2008 11:07

no els pot saber,si tens que treure algo tens les dues bassants:treure els arxius que hi hagin mes fonts ja que estara ben compartit si algu altre s'ho vol baixar o deixar qui menys fonts senceres hi hagin per ajudar a compartir ja que si algu s'ho vol baixar ajudaras amb la teva font....tambe hi ha altre possibilitat......comprar un altre HD i no treure res

havien emules com FRTK evostar o neomule que es podian veure les fonts senceres,pero no estic segur per que parlo de memoria

Autor del tema
thefirst
Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 21, 2008 14:52

Entrada Autor: thefirst » ds. set. 27, 2008 11:11

pero em diu:

15-34
1-24
5-17

a cap un numero exacte.

Una altra cosa a partir de quin numero de fonts completes m'aconselleu treurel.
Imatge

El Faristol que xerra
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 11, 2007 10:45

Entrada Autor: El Faristol que xerra » dv. oct. 03, 2008 0:15

Hola thefirst, suposo que aquestes dues xifres les mires a la pestanya "compartits", potser m'equivoco pero jo crec que la primera xifra indica el nombre de persones que tenen el arxiu complert mes tu, i la segona xifra indica les que no el tenen complert i s'el estan baixant o intent fer-ho, si a la primera xifra posa 1, significa que tan sols tu tens l'arxiu complert, si posa 2 es que tu i un altre el teniu complert en aquell moment, etc.., fixa't que en els arxius que estas baixant i que encara no tens complerts, i que ja estas compartint tan sols les parts que tens tu, tan sols hi ha una xifra, que es la de les fonts complertes.

El Faristol Xerraire.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16308
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dv. oct. 03, 2008 0:33

El tema es complex, i ja s'ha parlat alguns cops.

Quan tu tens un fitxer compartit, no se sap quantes fonts hi ha .... ja que el servidor no ho informa. Si no m'equivoco, son els clients que se la baixaen, els que te diuen quines parts troben i quantes, d'aquesta manera els emules envien la menys repartida.

En resum, a vegades tu veus el fitxer compartit en vermell i te diu que ets l'única font, això es per que ningú se'l esta baixant, i per tant, no saps quanta gent el te.

Els números, son aproximacions de les fonts completes, ja que no ho sap exactament.

Així resumint, es molt complicat saber les fonts senceres d'un fitxer .... de fet, només hi ha una manera: ficant a baixar el fitxer i contant :-p Malgrat això, no es del tot exacte.

Adéu !
Imatge Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dv. oct. 03, 2008 7:31

saber del tot cert cuantes fonts hi ha es molt dificil,mai es exacte

si un te que esborrar un arxiu per espai al HD es millor treure aquell que li hagi costat menys de baixar,voldra dir que hi havien fonts,pero si tens un arxiu que t'ha costat messos a baixar millor deixar-ho,ajudarem a qui s'ho vulgui descarregar

Respon