Missatge reiteratiu

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Missatge reiteratiu

Entrada Autor: Vlad » dv. set. 12, 2008 14:49

Hola noies i nois, seguint els vostres consells he eliminat totes les senyals d'error que em donava la meva somera, gràcies com sempre. El que em queda és que, excepte quan puja a tota castanya, em surt cada pocs segons el " UploadSpeedSense: S'han acabat les preparacions. S'inicia el control de la velocitat de càrrega. (Els primers 60 segons seran en mode de reacció ràpida)"; té això a veure en que encara tinc pocs contactes? uns 500, quan parleu de fonts voleu dir contactes o és una altra cosa?, l'avís de marres és un altre problema ... o no és cap problema? ... i parlant d'altri, quin avantatge hi ha en "l'ofuscat", val la pena posar-lo?

Gràcies d'antuvi!! :lol:

Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: Missatge reiteratiu

Entrada Autor: axis » dv. set. 12, 2008 17:36

suposso que fas servir l'emule oficial,quant ho vaig provar jo tambe em passava el mateix i vaig optar per canviar al scarangel (quina meravella),segurament te un bug o no el han afinat be,de tota manera a mi des de la versio 0.47 que no em funciona be el USS de l'emule oficial

tenir activada l'ofuscacio serveix per amagar el trafic del teu emule a la teva isp per si de cas volen capar el que pujes-baixes

Autor del tema
Vlad

Entrada Autor: Vlad » dv. set. 12, 2008 18:49

Certament Axis l'has encertada, he fet cas de tots els vostres consells excepte canviar la 0.49b per l'Scarangel, o vaig provar, però en vaig baixar una versió que se m'instal·lava malament (no em posava accés ni a la barra de menú ni al tapís) i que no tenia ni llista de servidors per defecte, miraré de buscar-ne un altra i suposo que si em passa el mateix l'hi podré copiar el meu server.met o buscar-ne un per URL i em puc fer l'accés jo localitzant l' .exe que engega el programa ... configurar els ports, redireccionar els directoris de descarrega i que no em doni senyal d'error part.met file crec que ja s'he fer-ho (gràcies a vosaltres) :roll: , ja us diré com em va ... aprofito per dir-vos que ja comparteixo 46 arxius vostres 29 dels quals complets ... no és molt, però avui porto just un mes en això. Gràcies de nou per tot :wink: , és molt més lent, però trobo les pelis i series que de veritat vull i sovint en la meva llengua ... no trobo a faltar la granota, em quedo amb la nostra somera :mrgreen:
Imatge

axis

Entrada Autor: axis » dv. set. 12, 2008 19:05

es que l'scarangel no te installer,ho has de fer amb binaris,baixa l'arxiu rar del 0.49a scarangel 3.0,despres ho descomprimeixes,veuras que surt una carpeta groga,la arrossegas cap a arxius de programa,despres trespassa las carpetes config,incoming i temp de l'emule vell al nou,despres entras a la carpeta groga on hi ha l'scarangel,veuras un exe,clicas dues vegadas i es posara en marxa,configura com vulguis i si tot va be treu la carpeta vella de l'emule i reinicia emule i si cal el pc tambe i ja el tindras
Faust ha escrit:aprofito per dir-vos que ja comparteixo 46 arxius vostres 29 dels quals complets ... no és molt, però avui porto just un mes en això
i jo aprofito per donar-te les gracies a tu per compartir :wink:

Autor del tema
Vlad

Entrada Autor: Vlad » dv. set. 12, 2008 19:34

Gràcies Axis, això vol dir que el .rar que tinc de l'Scarangel és bo, ja que es comportava just com tu dius, m'hi poso .... "esto", no és pot posar un avatar aquí si no és des de URL? :oops:
Imatge

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: conradtgn » dv. set. 12, 2008 19:38

Hauries de pujar la foto per exemple a
http://www.picoodle.com/
i li dones a "upload it", et sortirà una nova pantalla, el link de baix de tot és el que has de posar a la URL del avatar.
Imatge

axis

Entrada Autor: axis » dv. set. 12, 2008 19:42

per posar avatar ves a tauler de control de l'usuari,despres a perfil i despres a edicio de l'avatar,el posas alla i ja esta

Autor del tema
Vlad

Entrada Autor: Vlad » dv. set. 12, 2008 20:02

Ara .... l'avatar vull dir, del demès ara començo. Gràcies nois! :D
Imatge

Respon