Kademilia

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Kademilia

#1

Entrada Autor: enfotimada » ds. ago. 09, 2008 9:29

Ara es recomana que ens anem oblidant dels edonkey servers y que ens passem tots a la xarxa KAD.

Diuen que el ed2k són tots corruptes perque les "brigades antipirateria" els han pres i control·len. Han forçat a tancar els Razorback.

Però, com es fa per prescindir dels ed2k i connectar-se només a Kademilia?.




axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#2

Entrada Autor: axis » ds. ago. 09, 2008 10:46

ja fa anys que vaig dir (si ej que ningu em fa cas) que els servers per mi sobren i els poden treure tots,la xarxa kademlia es directe d'usuari a usuari sense passar per cap server i amb aixo t'estalvies que algun server fals pugui veure el trapitxeo que porta el teu emule i el que es comparteix,a la versio 0.49a ja han ficat mes la ma amb el kad,pero com els antipiratas aquests no paran de tocar el que no sona doncs han fet "atacs",per aixo ha sortit la versio 0.49b,mes millores en el kad i millores en seguretat davant aquesta banda que nomes volen treure mes diners eliminant tota comparticio per internet de franc,aixo si,si ho aconssegueixen no patiu que no treuran els cannons,tot sigui per la recaptacio

si vols desconnectar del server li dones a l'apartat desconnectar que es al costat de l'apartat kad,despres vas a l'apartat kad i el connectas i a correr


Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#3

Entrada Autor: enfotimada » ds. ago. 09, 2008 11:49

Gràcies, Axis, he seguit les teves instruccions i sembla que, fins i tot, s'han accelerat les descàrregues :P .


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#4

Entrada Autor: axis » ds. ago. 09, 2008 12:01

enfotimada ha escrit:Gràcies, Axis, he seguit les teves instruccions i sembla que, fins i tot, s'han accelerat les descàrregues :P .
de res :wink:

si desconnectas del server guanyes prop d'un parell de kb/s i el router va mes fluid,amb el temps haurem d'unificar criteris,vull dir que si tu ara fas servir nomes kad i jo per exemple faig servir nomes ed2k no ens veurem mai per l'emule,per aixo sempre dic i recomano tenir la xarxa kad sempre connectada i mes ara que ja veus com tenim el tema dels servers

a mes,amb kad pots compartir tots els arxius que et vinguin de gust i els servers (molts d'ells) retallan el numero a compartir

i a mes.....no se per que t'ajudo,encara estic molt dolgut per haver-me deixat per l'spk2010 a fiscal chase :lol: :lol: :lol:


Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#5

Entrada Autor: enfotimada » ds. ago. 09, 2008 13:34

axis ha escrit: i a mes.....no se per que t'ajudo,encara estic molt dolgut per haver-me deixat per l'spk2010 a fiscal chase :lol: :lol: :lol:
No, noooooooo... No t'he deixat pas. Crec que m'has deixat tú a mi :oops: . Jo vaig descarregar tot el que havies pujat al SR, però crec que et faltaven coses. De totes maneres, com que estàs d'incògnit, no sé qui ets i si encara estem connectats :roll: . El que sé és que l'spk2010 ja no em dóna res :cry: . Afortunadament, ho dóna a d'altres i ells m'ho passen a mi. Qui em dóna més són la naroatna, l'arakelov i cohibamadrid.

Gràcies, macus :D .


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#6

Entrada Autor: spk2010 » ds. ago. 09, 2008 13:58

enfotimada ha escrit:El que sé és que l'spk2010 ja no em dóna res :cry:
Tens tota la rao, i no sé el perquè. Estas sempre a la cua, i això que tens posat slot d'amic. En canvi a la naroatna la veig baixant. He donat prioritat als capitols de Fiscal Chase, però també estan en cua i en canvi en pujo d'altres amb menys preferencia i mes fonts.

Referent al KAD, jo sempre l'he tingut activat juntament amb els servidors, ara he fet cas (per fi!) a l'axis i em dona la sensacio (potser només m'ho semba) de que estic pujant uns 2 o 3 KB/s més.
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Kademilia

#7

Entrada Autor: axis » ds. ago. 09, 2008 15:24

enfotimada ha escrit:
axis ha escrit: i a mes.....no se per que t'ajudo,encara estic molt dolgut per haver-me deixat per l'spk2010 a fiscal chase :lol: :lol: :lol:
No, noooooooo... No t'he deixat pas. Crec que m'has deixat tú a mi :oops: . Jo vaig descarregar tot el que havies pujat al SR, però crec que et faltaven coses. De totes maneres, com que estàs d'incògnit, no sé qui ets i si encara estem connectats :roll: . El que sé és que l'spk2010 ja no em dóna res :cry: . Afortunadament, ho dóna a d'altres i ells m'ho passen a mi. Qui em dóna més són la naroatna, l'arakelov i cohibamadrid.

Gràcies, macus :D .
esta beee,torno a posar el nick :lol: ,i es clar que hi soc,mai he deixat de compartir :wink:

spk2010,si pots ves pujant al SR,entre aixo i el que comparteixis tots servits,i si no treu les multicuas (preferencias-xtreme1 crec) i posa'ls en powershare....si vols clar

Respon