Problemes amb la web i el server

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Kaku
Status: Desconnectat

Problemes amb la web i el server

#1

Entrada Autor: Kaku » dv. juny 20, 2008 12:33

Hola!

Primer de tot em presento, sóc l'usuari Kaku d'animelliure, i fa temps que participo en aquella web. Ara però amb l'emissió de la segona temporada d'Herois em vaig interesar en aquesta web, el meu primer problema va ser que quan m'intento registrar en el forum, poso totes les dades i em surt que un correu d'activació ha estat enviat a la meva adreça electrònica, pero jo rebo cap correu, i llavors no em deixa entrar en la conta del forum ni escriure missatges. Podrieu provar de solucionar aquest problema?

I el segon es que pel que he anat llegint, teniu un servidor anomenat SuperRuc des del qual es descarrega molt ràpid, jo ara mateix tinc posat a descarregar al segon capitol d'Herois pero aquest servidor no m'envia dades ni el veig a usuaris que tenen el video. A més he comprobat amb un amic si ell el veia i li enviava dades i m'ha dit que si. Sabeu com és que no el veig ni en rebo dades?

Moltes gràcies per aquesta màgnifica web.

P.D: A nom d'usuari d'aquest missatge he posat Kaku10 ja que el nom Kaku em diu que ja existeix ja que es la conta que em vaig crear pero no hi puc entrar.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb la web i el server

#2

Entrada Autor: Petiso » dv. juny 20, 2008 12:41

Hola Kaku !

El teu nick .... doncs comprova que no estigui a la "bandeja de elementos no deseados"/spam/el que sigui. Sino .... ja te'l activaré manualment.

Sobre lo del SR, activa el KAD (si no el tens) i dona-li temps ....

Igualment, quina versió de l'emule tens? El SR dona problemes amb els morpht.

Adéu!
Imatge Imatge


Autor del tema
Kaku
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb la web i el server

#3

Entrada Autor: Kaku » dv. juny 20, 2008 12:49

El correu no el tinc ni a la bandeja de entrada ni a correo no deseado, o sigui que si me'l pots activar tu em faries un favor.

I pel tema del SR tinc el KAD obert, i utilitzo la versió de l'eMule v0.49a, sense cap MOD, i de ¡ moment no el veig. El primer capitol d'Herois ja el vaig descarregar sense veure el SR. Tinc IDAlta.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb la web i el server

#4

Entrada Autor: Ayu » dv. juny 20, 2008 13:57

No li donis tanta importància al SR, si no et baixa per ell, ja et baixarà pels altres usuaris. No vols que creguem que estàs aquí només per leechejar, oi? : P
Imatge


Autor del tema
Kaku
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb la web i el server

#5

Entrada Autor: Kaku » dv. juny 20, 2008 14:06

Jo només ho preguntava per si tenia alguna cosa mal configuada a l'eMule, i per saber si el problema era del meu eMule.

Els capitols d'Herois pero hi ha molta gent que se'ls baixa i amb poc temps ja els tens, ara estic baixant a 40kb/s.

I del primer capitol i el resum de la primera temporada porto pujats 1Gb de cada un.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Problemes amb la web i el server

#6

Entrada Autor: Linus » dv. juny 20, 2008 14:10

Benvingut Kaku10! :D
Imatge

Respon