0.49a stullemule 6.0 binaris
Tranquil... jo em quedo amb el MorphXT.axis ha escrit:aqui teniu l'stullemule,mod basat en morphxt amb mes funcions i amb la garantia que aqui fica la ma el senyor stulle,molt bon emule aquest (linus,no preguntis cony)
0.49a stullemule 6.0 binaris
doncs diria que aquest es millor encaraLinus ha escrit:Tranquil... jo em quedo amb el MorphXT.axis ha escrit:aqui teniu l'stullemule,mod basat en morphxt amb mes funcions i amb la garantia que aqui fica la ma el senyor stulle,molt bon emule aquest (linus,no preguntis cony)
0.49a stullemule 6.0 binaris![]()
Grrrrr...axis ha escrit:doncs diria que aquest es millor encaraLinus ha escrit:Tranquil... jo em quedo amb el MorphXT.axis ha escrit:aqui teniu l'stullemule,mod basat en morphxt amb mes funcions i amb la garantia que aqui fica la ma el senyor stulle,molt bon emule aquest (linus,no preguntis cony)
0.49a stullemule 6.0 binaris![]()
No és que no el vulgui, és que me l'acabo d'instal·lar!axis ha escrit:doncs quina llastima,perque l'stullemule es com si tinguesis un morphxt pero encara mes complet![]()
![]()
com esta basat en morphxt es molt facil d'instal-lar a sobre d'aquest,pero si deixas el morphxt recorda sempre que una correcta configuracio es basica pel seu bon rendimentLinus ha escrit:No és que no el vulgui, és que me l'acabo d'instal·lar!axis ha escrit:doncs quina llastima,perque l'stullemule es com si tinguesis un morphxt pero encara mes complet![]()
![]()
Ara, no ho sé, és un xic temptador...
![]()
No, ja m'ho imagino perquè quan he començat a observar el MorphXT he vist diverses opcions que no hi havia a l'Xtreme, així que com que no tinc gaire idea no he tocat res i he mantingut l'anterior configuració.axis ha escrit:com esta basat en morphxt es molt facil d'instal-lar a sobre d'aquest,pero si deixas el morphxt recorda sempre que una correcta configuracio es basica pel seu bon rendimentLinus ha escrit:No és que no el vulgui, és que me l'acabo d'instal·lar!axis ha escrit:doncs quina llastima,perque l'stullemule es com si tinguesis un morphxt pero encara mes complet![]()
![]()
Ara, no ho sé, és un xic temptador...
![]()
![]()
P.D i no,no penso dir-t'hi una configuracio(abans que preguntis....
)