Connect player

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58
Status: Desconnectat

Connect player

Entrada Autor: mayka22 » dl. maig 12, 2008 17:04

Hola gent,

No sé que fer per aconseguir un programa pel PC així que espero que algú per aquí pugui ajudar-me.

Em van regalar un mp3 (Sony nw-a1000) i resulta que per carregar-li la música necessito un programa que es diu Connect Player v 1.0, però, vaig haver de formatejar l'ordinador i el programa, evidentment, m'ha desaparegut. El problema és que el cd que em donaven amb el mp3 l'he perdut i no el trobo (l'he buscat per tot arreu). Algú, per casualitat el té i me'l pot passar? O sap com puc aconseguir-lo? L'he buscat per l'emule però el que trobo no funciona. També he escrit a la casa de Sony em diuen que l'única opció que tinc és comprar-lo a un servei tècnic de Sony, que no es pot descarregar de cap lloc.

Gràcies i espero que algú em pugui ajudar.

PTONS

Mayka22

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Connect player

Entrada Autor: Ayu » dl. maig 12, 2008 18:28

Mmmm...

He llegit que Sony ja no dóna super pel Connect Player i que has de fer servir el SonicStage.
Bé concretament això:
 Sony no longer support the Connect player. You’ll need to grab the latest version of SonicStage and use that instead: http://www.sonydigital-link.com/DNA/son ... l.asp?l=en
Espero que et serveixi.
Imatge

Autor del tema
mayka22

Entrada Autor: mayka22 » dc. maig 14, 2008 14:37

Si, jo tmb vaig llegir això, que havia donat problemes el programa i ara hi havia aquest altre. Però a mi em funcionava perfectament, no en tenia de problemes, per això vaig escriure a Sony per veure si ells deien que ara era un altre programa, però simplement em van dir que per internet no el trobaria i que si necessitava un nou programa que anés a un servei tècnic.

De totes maneres, m'he descarregat el programa de la pàgina que tu m'has passat i el provaré, a veure que passa. Ja et diré algo.

GRÀCIES

MAYKA 22

Autor del tema
mayka22

Entrada Autor: mayka22 » ds. maig 17, 2008 11:11

Hola Ayu,

He estat provant el programa de la pàgina que tu em vas passar i MOLTES GRÀCIES, he aconseguit transferir les cançons.

Ja sé que em va passar a mi. Vaig entrar a la mateixa pàgina que em vas passar tu, vaig intentar baixar-lo i des de l'ordinador que ho vaig fer no em va deixar descarregar-lo. Vaig obrir el teu correu des de la feina i allà me'l vaig baixar.

Moltes gràcies

MAYKA22

Respon