Hola gent,
No sé que fer per aconseguir un programa pel PC així que espero que algú per aquí pugui ajudar-me.
Em van regalar un mp3 (Sony nw-a1000) i resulta que per carregar-li la música necessito un programa que es diu Connect Player v 1.0, però, vaig haver de formatejar l'ordinador i el programa, evidentment, m'ha desaparegut. El problema és que el cd que em donaven amb el mp3 l'he perdut i no el trobo (l'he buscat per tot arreu). Algú, per casualitat el té i me'l pot passar? O sap com puc aconseguir-lo? L'he buscat per l'emule però el que trobo no funciona. També he escrit a la casa de Sony em diuen que l'única opció que tinc és comprar-lo a un servei tècnic de Sony, que no es pot descarregar de cap lloc.
Gràcies i espero que algú em pugui ajudar.
PTONS
Mayka22
Connect player
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Re: Connect player
Mmmm...
He llegit que Sony ja no dóna super pel Connect Player i que has de fer servir el SonicStage.
Bé concretament això:
He llegit que Sony ja no dóna super pel Connect Player i que has de fer servir el SonicStage.
Bé concretament això:
Espero que et serveixi.Sony no longer support the Connect player. You’ll need to grab the latest version of SonicStage and use that instead: http://www.sonydigital-link.com/DNA/son ... l.asp?l=en

Si, jo tmb vaig llegir això, que havia donat problemes el programa i ara hi havia aquest altre. Però a mi em funcionava perfectament, no en tenia de problemes, per això vaig escriure a Sony per veure si ells deien que ara era un altre programa, però simplement em van dir que per internet no el trobaria i que si necessitava un nou programa que anés a un servei tècnic.
De totes maneres, m'he descarregat el programa de la pàgina que tu m'has passat i el provaré, a veure que passa. Ja et diré algo.
GRÀCIES
MAYKA 22
De totes maneres, m'he descarregat el programa de la pàgina que tu m'has passat i el provaré, a veure que passa. Ja et diré algo.
GRÀCIES
MAYKA 22
Hola Ayu,
He estat provant el programa de la pàgina que tu em vas passar i MOLTES GRÀCIES, he aconseguit transferir les cançons.
Ja sé que em va passar a mi. Vaig entrar a la mateixa pàgina que em vas passar tu, vaig intentar baixar-lo i des de l'ordinador que ho vaig fer no em va deixar descarregar-lo. Vaig obrir el teu correu des de la feina i allà me'l vaig baixar.
Moltes gràcies
MAYKA22
He estat provant el programa de la pàgina que tu em vas passar i MOLTES GRÀCIES, he aconseguit transferir les cançons.
Ja sé que em va passar a mi. Vaig entrar a la mateixa pàgina que em vas passar tu, vaig intentar baixar-lo i des de l'ordinador que ho vaig fer no em va deixar descarregar-lo. Vaig obrir el teu correu des de la feina i allà me'l vaig baixar.
Moltes gràcies
MAYKA22