l'emule no em va

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

l'emule no em va

Entrada Autor: okashi » dj. des. 07, 2006 1:43

Torno a tenir problemes..

Normalment l'emule em tira be (bueno, no se obrir els ports i per aixo sempre em posa: Your 21530 port is not reachable. Please review your network config)

Però ara ja no conecta, i quan conecta sem keda tot en vermell i no baixa res. Em surten missatges del estil:

- Connection refused. Your IP is currently blacklisted.
- Your IP is part of ipfilter.dat file

Que em pasa? Com ho arreglo?

gràcies... :cry:

Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

r5004
Entrades: 14752
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08

Entrada Autor: r5004 » dj. des. 07, 2006 8:25

Si tens adsl :?: amb ip dinàmica pots provar a reiniciar el router o módem (amb reiniciar vull dir apagar, esperar uns deu segons i engegar, NO fer un reset) i amb una mica de sort t'hauran canviat la ip.

I obre els ports de l'emule que anirà més ràpid !!!

Mira't [url]http://www.adslzone.net/[/url], a l'esquerra hi ha un menú amb el routers més corrents, busca el teu i llegeix-te la guia per obrir els ports.
Si tens un módem (no tenen firewall) els ports de l'emule els hauras d'obrir al firewall que tinguis instal·lat al teu ordinador (ZoneAlarm, Outpost, el propi de Windows Xp Sp2)
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:

Entrada Autor: okashi » dj. des. 07, 2006 19:13

HOLA!

merci, he estat provant i ara ja em va una mika millor (lo del blacklist es veu que es una llista negra de no se que .. bueno jo no m'entero gaire)

lo d'obrir els ports m'ho he de llegir amb calma... jo sóc tope garrula amb els ordinadors... xDD
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Respon