Probl Reproduir o canviar formats .TS

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
txiruca94
Entrades: 10
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 19:01
Status: Desconnectat

Probl Reproduir o canviar formats .TS

#1

Entrada Autor: txiruca94 » dv. abr. 14, 2023 15:10

Hola molt bon dia a tothom,

Disculpeu si ho poso on no toca o si estic al forum equivocat, pero no se que fer i veig gent molt professional per aquí.

Hem vaig descarregar una copia de Bruja Escarlata y Vision en 4k pero els fitxers, en canvi de vindre en format .mkv com usualment venen quasi tots els fitxers, venien en format .ts

Si ho obro directament amb l'VLC sols s'escolta l'audio. La imatge no surt. Però si vaig a a dalt a la barra on hi ha audio, per a seleccionar els diferents audios, al costat hi ha el de video per a seleccionar les pistes. He vist que la pista1 (la unica que hi ha) no estaba seleccionada. Si la selecciono els colors surten amb una tonalitat verdosa.
He intentat transformar-ho amb el MKVToolNix pero l'unic que ha arreglat es que m'agafi ja pedefinida la pista1 de video pero segueix la tonalitat verdosa.
He provat amb el GOMPlayer i passa el mateix.

Tambe com a comentari, si ho reprodueixo amb el Plex no passa. Es veu amb la tonalitat de colors correcte, s'activa de una l'HDR i tot be. El mateix si ho reporodueixo amb el Zidoo Z10Pro.

Com veiem, mes o menys esta "arreglada" la cosa, pero pot ser que en algun cas es vulgui reproduir directament desde un pc sense fer servir l'app del plex.
Sabeu si estic fent alguna cosa malament o com sol·lucionar-ho?

Deixo un enllaç a mega amb la versió en 4k .ts, la versio fet amb el MKVToolNX 4k .mkv i una altra versio en 1080 en format mkv. Aquesta última no he fet cap edició, la vaig descarregar en 1080 i es per a veure com hauría de ser la tonalitat correcta de colors.

https://mega.nz/file/yhQF0ajY#I86XsmCIt ... -LtSM8rhB8

Moltissimes gràcies per peitita que sigui l'ajuda!!! :D

Edito: Tambe vaig probar amb sol·lució que s'esmenta al forum FAQ de provar-ho amb el K-Lite Mega Codec Pack i el seu reproductor. I a no ser que el configures malament, tambe es veia amb la tonalitat verdosa.



Respon