Emule ID baixa: una altra causa

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 389
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Emule ID baixa: una altra causa

#1

Entrada Autor: veixinacalenta » dt. ago. 23, 2022 10:34

Per si us pot fer servei, us deixo la solució del problema que he tingut per no poder obrir els ports de l'Emule de cap manera. Finalment la culpa era del proveïdor d'internet que havia canviat la meua IP pública i era darrere de CG-NAT. Vegeu les explicacions:

Imatge

[url]https://www.adslzone.net/reportajes/ope ... peradores/[/url]


De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


toni028
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 15:07
Status: Desconnectat

Re: Emule ID baixa: una altra causa

#2

Entrada Autor: toni028 » ds. set. 16, 2023 10:17

Molt agraït per l'explicació del CG-NAT. Ara entenc perquè no em puc treure el LowID de l'Emule. He contractat SomVera per la fibra i he vist que m'assignen un IPv4 començat amb 100.XX.XX.XX pel que no puc tenir un HighID. M'estava tornant boig perquè ja havia provat de tot en el router.


sanfaina
Entrades: 50
Membre des de: dc. juny 05, 2019 11:24
Status: Desconnectat

Re: Emule ID baixa: una altra causa

#3

Entrada Autor: sanfaina » ds. set. 16, 2023 10:34

Hola, pel que fa a la lowid i a la IP pròpia (no cal que sigui fixa), has preguntat al proveïdor? Jo estic amb una companyia local molt petita, i abans de fer el canvi de companyia em vaig assessorar per si em podien oferir una IP pública pròpia (per tant, amb la possibilitat de obrir ports i tal), i va com una seda. Altres et cobren un plus (p.ex. 1€ al mes Digi), i altres simplement no ho permeten (a vegades depenent de si l'operador que et toqui a l'altra banda del telèfon sap de què li parles o te ganes d'ajudar).

Jo ho necessito perquè tinc un petit servidor al que necessito poder accedir des de fora, però de pas m'ha estat molt útil per millorar la ID de la mula.

Ara, si així et funciona prou bé, potser tampoc cal liar-se a fer peticions a la companyia només per compartir pelis millor.

Respon