no puc posar-me un avatar
-
Autor del tema - Entrades: 2605
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
- Ubicació: bcn
- Status: Desconnectat
no puc posar-me un avatar
Doncs això, que no hi ha manera i no sé perquè. Cada vegada que ho he intentat em diu . L’URL que heu especificat no és vàlida.
La imatge respecta els tamanys màxims tant en píxels com en kb. Per penjar les imatges faig servir el imageshak però ho he provat amb una altra pàgina ( com que diu que l'url no és vàlid) i tampoc.
Mai havia tingut problemes amb una cosa així, o sigui que no sé que és el que dec fer malament. Si a algú se il acut que és el que passa, qualsevol ajuda és benvinguda.
Moltes gràcies.
La imatge respecta els tamanys màxims tant en píxels com en kb. Per penjar les imatges faig servir el imageshak però ho he provat amb una altra pàgina ( com que diu que l'url no és vàlid) i tampoc.
Mai havia tingut problemes amb una cosa així, o sigui que no sé que és el que dec fer malament. Si a algú se il acut que és el que passa, qualsevol ajuda és benvinguda.
Moltes gràcies.
-
Autor del tema - Entrades: 2605
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
- Ubicació: bcn
- Status: Desconnectat
Re: no puc posar-me un avatar
Bé, com podeu comprovar el problema ( segueixo sense saber quin era) ja està resolt.
Sento haber obert un nou tema per a no res, però es que ja estava desesperada. Que algun moderador l'elimini.
dw !
Sento haber obert un nou tema per a no res, però es que ja estava desesperada. Que algun moderador l'elimini.
dw !
com es fa per posar-lo?
la url eés akesta:
http://img295.ERROR/img295/960/impji3ev1.jpg
és el mateix ke tinc ara pero reduit perque aixi no keda malament amb ratlles fora de lloc xD
la url eés akesta:
http://img295.ERROR/img295/960/impji3ev1.jpg
és el mateix ke tinc ara pero reduit perque aixi no keda malament amb ratlles fora de lloc xD
Oi tu, ara aprofito per dir que despres de casi un any al forum tot just fa unes setmanes que he aconseguit posar-lo (quina vergonya) tampoc era capaç de trobar l'URL que tocava...
Pero ara ja esta solucionat, i ja començare a torturar-vos... jejee
Pero ara ja esta solucionat, i ja començare a torturar-vos... jejee